Nekad Young Ahmed | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Young Ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? luddemedw

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2001

Berätta om din karaktär. Young Ahmed född år 2000 med sin pappa och mamma i en liten stad kallad unive city. Youngs pappa har get kunskapen av bilar och stret race gangster livet. Nuförtiden håller Young på med bilar och darkweb deals för att känna lite pengar till sina super trimmade bilar som hans BMW 327 turbo. Men Young vill ändra på sitt liv. Han känner att gangster livet inte passar honom längre och vill starta ett nytt liv som mekaniker eller andra bil jobb. Detta är min karaktär

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att inte satsa för mycket på pengarna utan verkligen leva upp till min karaktärs livsstil och mål för att skapa en så verklighetstrogen värld som möjligt. Jag vill också lära mig RP bättre och bli bättre på att veta hur jag ska spela i olika scenarion. jag vill också bidra med på den här servern för att göra den så verklighetstrogen som möjligt. och ha en rolgi och bra stämning

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara RPA åt sig själv men också för andra och så ska det vara kul för båda att rpa

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst de, och några exempel är "grundreglerna" vilket är: RDM, VDM, Sunt förnuft, Copbait, FEARRP, Powergaming, NRL, Social Rp och Caombat logging. Alla dessa regler tycker jag är otroligt viktiga för att en rollspelsserver ska fungera och här på unive följs de väldigt bra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på unive tidigare (ca 1 år sedan), jag har också testat andra rollspelsservrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har spelat på unive tidigare och vet hur saker och ting fungerar. Jag tog dock en paus för ca 1 år sedan men vill börja spela igen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka