Nekad younes10 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Ditt discord namn: smartelm1589

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad för typ av beslut gäller det? krim roll och test medlem där jag ej skjöt på sista utväg

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog0140

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom jag inte agerade enligt hur man bör i en sådan situation. Jag sköt inte som en sista utväg – som man ska göra när det verkligen inte finns någon annan möjlighet kvar. I stället valde jag att gå ut och skjuta honom genom bilen, vilket jag nu förstår var helt fel. Det var ett beslut som togs i ett ögonblick av stress, rädsla eller kanske ilska – men oavsett anledning var det fel. Jag ångrar mig djupt och varje dag tänker jag på det som hände. Det plågar mig, för jag vet att jag borde ha hanterat det annorlunda. Det var inte rätt väg att gå, och konsekvenserna av mitt handlande är något jag får leva med resten av mitt liv.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill börja med att säga att jag förstår att jag har brutit mot en viktig regel, och det var aldrig min avsikt att skapa en dålig stämning eller förstöra för någon annan. Jag uttryckte tydligt att om ni följde efter mig, så skulle jag hoppa ur bilen och skjuta – och det var, i efterhand, ett väldigt dåligt beslut. Jag agerade impulsivt i en pressad situation, utan att tänka igenom konsekvenserna. Det var ett snabbt beslut, och ärligt talat så tänkte jag inte klart i stunden. Jag har svårt att koncentrera mig ibland, särskilt när jag känner mig stressad eller pressad – det är något jag även kämpar med i skolan. Jag gör ofta saker först, och tänker efteråt, vilket jag vet inte är bra. Men jag försöker bli bättre på det. Jag ångrar hur jag agerade, och jag vill gärna få tillbaka mina roller. Det skulle betyda mycket för mig, både för att jag gillar att vara en del av det här sammanhanget och för att det känns som en chans att visa att jag kan ta ansvar. Men jag förstår också att man inte alltid får en andra chans, och om du väljer att inte ge tillbaka dem så accepterar jag det fullt ut. Jag respekterar dig och ditt beslut oavsett vad det blir. Om jag får rollerna tillbaka kommer jag vara tacksam och se det som en möjlighet att bevisa att jag kan sköta mig. Det skulle också spara mig 250 kronor, vilket förstås vore skönt – men viktigast är faktiskt att få vara en del av det igen. Tack för att du tog dig tid att läsa detta. Jag uppskattar det verkligen. Oavsett hur det blir så hoppas jag att du får en fortsatt fin dag.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har klipp på allt så jag skickar pm

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka