Nekad younes10 | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Ditt discord namn: mff110

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad för typ av beslut gäller det? priökning

Vem/vilka tog beslutet? .william07. som inte ens är staff längre men vill att 320 tar detta philp320

Varför tror du själv att beslutet togs? Han bannade mig för “krigsför ur bil”, men det var inte ens vad som hände. Dessutom gav han mig fel nivå på bannen och lade även in prisökningen felaktigt. Jag ska egentligen inte ens ha någon prisökning, eftersom jag den dagen han bannade mig skulle bli medlem. Som medlem skulle jag få varningar istället, vilket var överenskommet. Men istället valde han att helt ignorera det och agerade som om inget av detta spelade någon roll. Han sa bara att “du är röd spelare oavsett” och att jag därför skulle få ban och indraget medlemskap, medlem eller inte. Det känns orimligt att reglerna plötsligt ändras när det passar honom. Om det finns ett medlemssystem med varningar borde det följas, annars förlorar det hela sin mening. Samma sak gäller prisökningen — man ska inte behöva betala extra för något som inte gäller eller ens är korrekt. Det blir en dubbelbestraffning utan rimlig grund. Hade de varit tydliga från början hade situationen aldrig behövt eskalera så här. I slutändan handlar det bara om att saker ska göras rätt och konsekvent.

Hur är beslutet felaktigt? För det första finns det inga bevis, så jag ser egentligen ingen anledning att fortsätta. Då blir det rätt meningslöst att jag ska vänta två månader på något som inte ens är underbyggt. Om ni planerar en prisökning borde det åtminstone finnas tydliga skäl och transparens kring vad som ligger bakom. Annars upplevs det som att man betalar mer utan att få något tillbaka. Jag vill veta vad som faktiskt motiverar höjningen, inte bara få ett datum och ett nytt pris. Det borde också kunna visas vilka förbättringar eller kostnader som gör att priset ska höjas. Utan det blir det svårt att ta beslut och ännu svårare att förstå processen. Ingen vill känna sig pressad att betala mer utan tillräcklig information. Och framförallt borde man inte behöva vänta i flera månader på svar som egentligen borde finnas redan nu. Hela situationen blir onödigt krånglig och skapar mer frustration än förtroende. Jag vill helt enkelt ha tydlighet innan jag går vidare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: vad ska jag visa de finns inget att visa skulle jag säga

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka