Nekad younes10 | Åtgärd Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
291
Reaction score
3
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 693752954456506369
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag tror att beslutet togs efterssom att jag valde att bry mig om ett vapen när jag skulle värna för livet och de var de som var fel jag tog min tid och gav vapnet till en annan person istället för att hålla upp händerna vilket var helt fel ganska fel av mig vilket jag förstår att jag får åtgärder för samt pwg jag sket helt i att han hade ett vapen mot mitt huvud och rpa istället för min egna vinnnig vilket var fel ber om ursäkt för detta dåliga beteende och anser att berra inte gjort något fel i beslutet men vill ha en ny chans med min krim roll och visa bättre för berra alltså detta var inte alls bra av mig och jag anser att detta kunde skötas bättre berra känner till mig han vet hur jag är som spelare jag ber om ursäkt för detta beteende berra och ber dig om en ny chans

Varför anser du att åtgärden var felaktig? tycker att den är rätt och att berra gjorde helt rätt alla gör vi fel och vi skall straffas ifall vi gör fel berra tog ett korrekt beslut och ber om ursäkt för de beteendet som visades då har tänk efter och förstått mitt fel och insåg hur dåligt de blev kunde istället följt reglerna och valt att inte ge bort vapnet och värna för livet bättre ja har förbättringar och ska fortsätta läsa på reglerna varje dag ska göra mitt bästa för att visa en bättre sida ifrån mig ifall ja får chansen att visa det

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka