- Meddelanden
- 284
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-avgasen-pfj9 — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: hetsar mot krim, diskuterar krim saker. rpar inte på skador.
Bannad av: GladaGranen
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Vi rpade ganska intensivt och kör ofta runt i spelet och letar efter vad som händer i staden. Ibland blir det lite kaos eftersom vi driver runt och provocerar kriminella i spelet utan att själva vara kriminella. Vid ett tillfälle gick det dock inte riktigt som planerat. Min vän som körde bilen hade inte full kontroll och körde ganska stressat. När vi åkte runt för att följa efter några personer gick det lite för snabbt och situationen blev rörig. Det slutade med att bilen råkade köra in i några av dem, vilket gjorde hela scenen ännu mer kaotisk. Efteråt blev det mycket snack och reaktioner i RP:t eftersom allt hände så snabbt. Det blev en ganska intensiv och oväntad situation som vi inte riktigt hade planerat, men som ändå ledde till mer rollspel och diskussioner efteråt.
Samt så blev jag bannad för pwg men jag rpa på mina skador kan vara att jag glömde en gång då vi vart pittade ett par gånger men förlåt mig för mitt misstag ska ej göras om igen
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar för det jag blev bannad för. Jag förstår att det jag gjorde var fel och att det bröt mot reglerna. Det var inte min avsikt att förstöra för andra, och jag kommer tänka mer på reglerna framöver. förlåt för detta agerandet som jag valde att göra förlåt för hets i supp också
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att tänka mer på reglerna och hur mina handlingar påverkar andra spelare. I efterhand förstår jag att jag borde ha agerat annorlunda och tagit det lugnare i situationen. Nästa gång skulle jag följa reglerna bättre och försöka skapa en bättre rollspelsupplevelse för alla.Jag har lärt mig att tänka mer på reglerna och hur mina handlingar påverkar andra spelare. I efterhand förstår jag att jag borde ha agerat annorlunda och tagit det lugnare i situationen. Nästa gång skulle jag följa reglerna bättre och försöka skapa en bättre rollspelsupplevelse för alla.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag har förstått vad jag gjorde fel och har lärt mig av det. Om jag får komma tillbaka kommer jag följa reglerna bättre och försöka bidra till en bra rollspelsmiljö för alla.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja