Accepterad younes10 | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589

Vem var det som bannade dig? merov

Bild på banmeddelande: awdadawdaw.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för måste jag bara säga Jag vill be om ursäkt för det jag sa tidigare. Det jag skrev var både olämpligt och respektlöst, och jag inser nu att det var fel av mig att uttrycka mig på det sättet. Att kalla dig "handicap" och "inkompetent" var inte bara omoget, utan också sårande och totalt onödigt. han bannade mig efterssom jag sa du är handicapp osv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill be om ursäkt för det jag sa till dig på Discord. Det jag skrev – att kalla dig "handicap" och "inkompetent" – var respektlöst, sårande och totalt oacceptabelt. Jag förstår nu att det jag sa inte bara var fel, utan också något som ingen ska behöva ta emot, särskilt inte du som försöker göra ditt jobb som staff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill börja med att be om ursäkt för mitt olämpliga beteende. Det jag sa var respektlöst, stötande och helt oacceptabelt, och jag förstår att det strider mot era regler och er värdegrund.

Att kalla en staff "handicapp" och "inkompetent" var både omoget och fel av mig. Det var en ogenomtänkt kommentar, och jag inser nu att det inte bara var sårande utan också skadade den respektfulla miljö ni försöker upprätthålla på servern.

Jag vill ta fullt ansvar för mina ord och mitt agerande. Det var inte acceptabelt, oavsett vad som låg bakom min frustration. Jag förstår varför jag blev bannad och jag förväntar mig inte att det ska tas lätt på, men jag ber ändå om en andra chans.

Jag är beredd att respektera reglerna fullt ut, ändra mitt beteende och bidra till en mer positiv och trevlig stämning på servern om jag får möjligheten att återvända.

Tack för att ni tog er tid att läsa detta. Jag hoppas på er förståelse och förlåtelse.

Med vänliga hälsningar,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har gjort för mycket fel förlåt mig merov verkligen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att låta min frustration ta över och uttrycka mig på ett respektlöst sätt, borde jag ha hanterat situationen mer moget. Om jag tyckte att något var orättvist eller fel, kunde jag ha kontaktat staff på ett lugnt och respektfullt sätt, till exempel via DM eller genom att göra en formell ticket, för att förklara hur jag upplevde det.

Jag förstår nu att det alltid finns bättre sätt att kommunicera än att gå till personangrepp. I framtiden kommer jag att ta ett steg tillbaka, tänka efter och uttrycka mig på ett konstruktivt sätt istället för att säga något jag ångrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har jag lärt mig något efter min ban?

Ja, jag har definitivt lärt mig en hel del. För det första har jag insett hur viktigt det är att visa respekt – inte bara mot staff, utan mot alla på servern. Det spelar ingen roll hur frustrerad man är, det finns ingen ursäkt för att bete sig kränkande eller respektlöst.

Jag har också förstått att staff gör sitt jobb för att servern ska vara rättvis och trygg för alla, och att de förtjänar samma respekt som alla andra. Att kalla någon "handicapp" och "inkompetent" var inte bara fel, det visade också brist på förståelse och empati – något jag verkligen ångrar idag.

Efter bannen har jag haft tid att tänka igenom mitt beteende och vad det får för konsekvenser. Jag har lärt mig att ta ansvar för det jag säger och att hantera konflikter på ett mer vuxet och konstruktivt sätt i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka