Accepterad younes10 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Icke Medlem
Meddelanden
301
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589

Vem var det som bannade dig? Ken12

Bild på banmeddelande: Snapchat-261420901.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade upp ett kriminellt vapen utan att ha krim den ända anledningen att jag tog upp vapnet är för att en kille slog min bästa vän tayna med en ficklampa och hetsade mot mig och jag gjorde stort misstag att jag tog fram ett vapen utan att ha krim ångrar det jag gjorde hoppas jag lär mig av mitt misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i sjukan innan jag blev bannad min vän som var med i scenariot tog mig till sjukan och jag vaknade när jag vaknade så blev jag bannad direkt så de var allt som hände innan jag blev bannad men det var min väns hjälp som fick mig till liv iallafall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel enligt mig krim utan krim ganska stort brott men ja som sagt de var allt mitt fel men jag hade en anledning till att dra fram vapnet var för att han misshandla min vän tayna utan anledning så som sagt jag gjorde fel men ville hjälpa en vän och mitt beslut ledde till en ban och ni gjorde helt rätt val.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla har brutit mot reglerna någon gång. Antingen omedvetet eller medvetet. Jag har lärt mig av mina misstag och förbättrar mig varje dag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag hade ej behövt dra fram ett vapen men dem hetsa mot mig utan anledning dem sa kom in i bilen o svor på mig fult och det gjorde mig frustrerad och fick mig att göra det jag gjorde så, det jag tycker jag kunde gjort annorlunda är att ej behövt ta fram ett vapen som inte jag fick ha ens och hade ändå och hade bara kunnat gå ut ur situationen men de är frustrerande när folk hetsar utan en anledning

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut man ska ej ta fram vapen när man är inte medlem och man ska ej ha vapen alls som medlem, de jag får göra är att bli bättre på att tänka till nästa gång till fortsättningen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka