Accepterad younes10 | Ban Överklagan [Kz27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589 blev bannad ig

Vem var det som bannade dig? kz27

Bild på banmeddelande: dawdawdw.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min vän tog fram ett vapen vid en anmäld plats, och jag valde att följa med i rånet som skedde öppet på gatan. Jag blev avstängd på grund av bristande diskretion i mitt agerande. Det är viktigt att poängtera att jag inte hade för avsikt att bryta mot reglerna – jag hamnade i situationen för att min vän övertalade mig att delta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig tillsammans med en vän vid en plats där vi visste att det kunde vara känsligt att agera oansvarigt. Min vän tog plötsligt fram ett vapen och initierade ett rån. Jag blev tagen på sängen av situationen, men valde ändå att följa med och delta i rånet, som dessutom skedde öppet på gatan. Kort därefter blev jag avstängd med hänvisning till att mitt agerande inte var tillräckligt diskret och därmed bröt mot serverns regler. Jag förstår nu att mitt beslut att haka på, trots att det var min vän som startade situationen, var fel och ansvarslöst. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och kommer att tänka mer självständigt och regelmedvetet i framtiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen till viss del var rätt, eftersom jag deltog i ett rån på öppen gata utan att vara diskret, vilket bryter mot reglerna. Det var min vän som började, och jag hängde bara på utan att tänka efter. Men jag förstår att det var mitt eget val, och därför tar jag ansvar för det jag gjorde.

Samtidigt vill jag förklara att det inte var planerat, och jag blev påverkad av situationen och min vän. Jag ville inte förstöra för någon eller bryta mot reglerna med mening. Jag hoppas att ni kan förstå det om ni ser över mitt fall.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, och varje gång har jag försökt ta till mig av vad jag gjort fel. De tidigare avstängningarna har hjälpt mig att bättre förstå serverns regler och hur viktigt det är att följa dem, även i stressade situationer eller när andra försöker påverka mig.

Jag har lärt mig att tänka efter innan jag agerar, ta ansvar för mina handlingar och att inte följa med på något bara för att någon annan gör det. Jag vill visa att jag kan sköta mig bättre framöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha sagt nej till att delta i rånet, även om det var min vän som startade det. Jag borde ha tänkt på reglerna och konsekvenserna innan jag agerade, särskilt eftersom det skedde öppet på gatan där det är extra viktigt att vara diskret.

Istället för att följa med borde jag ha backat, lämnat platsen eller till och med sagt åt min vän att sluta. Då hade jag inte brutit mot reglerna och hade sluppit bli bannad. Nästa gång kommer jag tänka efter och ta ansvar direkt, oavsett vad andra gör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka