Accepterad younes10 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589

Vem var det som bannade dig? bubelgum

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lagade en bil utan däck utanför verkstan de jag gjorde var fel och jag har lärt mig av mitt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lagade bilen men jag visste ej att man behövde vara i verkstan för att laga däcket men jag har lärt mig av mitt fel och jag vill verkligen rp som mekko igen de är väldigt kul

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel jag lagade ett däck utanför verkstan jag ångrar mitt beslut och de ska ej upprepas i fortsättningen jag vill bli bättre på mekko och kunna lära mig allt inom mekko

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad innan för indraget krim jag rånade en kille 2 gånger på en dag men han byttte kläder så jag var ej medveten att det var samma person som jag rånade jag fick ban av det jag antar att de var mitt fel men ajg kan inte se om det är samma person han bytte kläder ju

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunat köra bilen till mekko och lägga faktura till han på bilen och laga bilen genom att använda /me felsöker eller /Me kollar fel i motorn. ärligt visste jag inte att man inte kunde laga en bil utanför verkstan när bilen ej har däck men tur att jag har lärt mig att mitt fel och det ska ej hända igen i fortsättningen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka