Accepterad younes10 | Ban Överklagan (asregrd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589

Vem var det som bannade dig? asregrd har timeout i dc och är bannad ig i five m efter denna banöverlklagan vill jag att du svarar min inaktuella besluts jag vill gärna ha en ny chans inom krim rp förlåt mig för dem fel jag gjorde jag ska förbättra mig

Bild på banmeddelande: sefsfesfsef.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag la upp tiktok montage det var verkligen fel och jag ber om ursäkt till dig asregrd jag kommer aldrig göra om detta igen men ett tips säg inte till mig att jag använder tredjepartsmjukvaror om du absolut har noll bevis okej för jag vet själv att jag aldrig använt fusk du som staff bannar mig för *fuskar vilket inte är alls sant och om de är sant ta och bevisa det jag vill inte vara elak mot dig men jag vill bara rpa på denna fina server förlåt mig verkligen för detta fel asregrd jag ska aldrig göra om detta förlåt mig verkligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag är ig och ska råna nån sedan så blir jag kickad och det står bannad av asregrd sen går jag in igen och jag är permanent bannat för tredjepartsmjukvaror de var en tiktok edit jag andvände inte alls fusk de var 2 lucky headshoots jag rikta mot en bil sedan gick dem mot mitt crosshair så när jag skulle skjua mot bilen så skjöt jag deras huvud istället

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen på montage är mitt fel men ban att jag fuskar är felaktig för hon har noll bevis på fusk ni kan abosolut pc cheka mig utan problem de ända jag vill av dig asregrd är att ge mig ene ny chans på denna server den är allt jag har finns ingen annan server som gör mig lika glad som denna jag ber om ursäkt verkligen snälla ge mig en ny chans jag ska aldrig göra det igen jag lovar ska aldrig lägga upp tiktok videos på när jag rpar som kriminell snälla ge mig en ny chans förlåt för de jag gjort förlåt mig verkligen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan för mild ooc vilket jag aldrig upprepat efter den bannen och kommer aldrig göra om det jag har gjort många fel men vill ha en ny chans asregrd förlåt för mina fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle inte lagt upp videon från första början och de ångar jag verkligen jag har lärt mig av detta man ska EJ! lägga upp montage på tiktok eller nån annan webb och jag ska aldrig göra om det i

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska ej sätta upp montages på tiktok alls eller nån annan plattform ska aldrig göra om det förlåt mig asregrd ge mig en ny chans på min favorit server kolla min discord profil unive oxå jag dör för unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Läste du ens din förra banöverklagan där jag skrev att bannen jag la ang. fusk var felaktig och åtgärdad?

så jag ska få unban och rollerna tilbaka om jag har rätt?
jag är fortfarande bannad kan ej komma in till servern samt har timeout på dc
med all min respekt till dig vill ja ba säga till dig jag har aldrig fuskat och de ska man fan inte göra jag blir fan bullied av mitt aim ig de sjukt men jag önska att jag kan nån fin dag fortsätta rpa med unive

Senast ändrad:
Jag placerade bannen fel, men din ban ang. montage kvarstår för tillfället.

vad menar du med tillfället?
jag gjorde en överklagan för att få spela jag överklagade allt montage och fusket som du sa jag hade men du hade noll bevis på jag sa jag har lärt mig och ska aldrig göra om det mer än så kan jag ej säga de är all info min hjärna har fått
jag vill ba ha en ny chans jag visste inte vad montage betyde jag la upp videon ett år sen och den är borta men visste inte ens att den var kvar skulle tagit bort den för länge sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka