Inaktuell younes10 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? younes

Ditt discordnamn: smartelm1589

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2000

Varför ska just du bli staff? ja efterssom jag gillar inte att folk lallar på servern jag vill att unive ska uppnå en bättre rp och att jag ska hjälpa folk med sin rp jag vill att alla ska ha kul jag vill att alla ska ha social rp och att alla inte bara rånar folk jag ska göra så att mindre regelbrått händer jag kommer kunna vara en trevligt person i supp och ta alla som behöver hjälp

Vad tycker du inte fungerar på Unive? lite lalligt på vissa ställen som t.e.x mekko eller sjukan eller allmänt folk snackar fult mot varandra säger h ordet och kränker varandra jag vill stätta stopp för all kränkning och alla fula ord och försöka minska lalligheten

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska prata med dem ig säga kom supp och när dem är där så välkomnar vi dem och pratar med en fin ton och vi ska inte vara respektlösa samt vi ska låta dem berätta sin sida sedan vår sida och därefter så tar teamet en fint beslut

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska inte lalla man ska inte tro att man e bäst bara för man har en staff roll. Man ska aggera professionellt med allt inom staff arbetet

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer vara mer staff en att rpa men kanshe tar lite korta pauser ibland kanshe rpa ibland men kommer ta mitt staff arbete före rp ska försöka lägga upp en tidsplan ungefär 17:00 till 20:00/21:00 kommer jag jobba inom staff teamet på vardagar och på helger kommer jag göra staff arbete typ 8 timmar om dagen fast ta kortare pauser antingen äta mat, åka iväg och såna saker.

Hur länge har du spelat på Unive? flera år har mycket erfarenhet och jag kan alla regler och jag vill göra unive s rp bättre

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej men jag vill bli det skulle vara en ära att vara med staff teamet alla är så snälla tex bubbelgum coldfaith vossy osv men viktigaste av allt är att visa respekt när man är staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är beredd att joba som support vill vara krim ansvarig eftersom jga gillar att läsa reglerna vill se till att rp håller sig till en nivå som inte är lall!

Användaren är inte medlem i Discord Servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka