Nekad younes10 | Åtgärd Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Åtgärds-referens
ID: 1876 — Normal (5p)
Typ: Meta Gaming (§ 4.1e)
Anledning: Sitter i ett dc call istället för att sitta i gäng vc när han rpar.
Personal: Berra1213
Datum: 2026-04-19
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv aa vi var i ett senario som sagt jag sitter i vc med grabbarna och pratar om ni anser att jag metar så kan jag absolut hålla med er om det och jag ångrar verkligen de jag gjorde och att jag inte satt i vc var verkligen fel de var inte värt att få indragen krim för detta, det kunde hända vem som men det hände mig och ska lära mig av mitt fel och gå vidare förhoppningsvis kan jag få en ny chans men om inte så får jag börja rpa som nått annat

Varför anser du att åtgärden var felaktig? den är inte felaktig men jag gjorde fel vill bara ha en ny chans som krim jag ångrar verkligen mitt fel och berra hade rätt i supp hela tiden men jag valde att vara girig i supp och neka det därför jag bablade om random saker i supp vilket inte hade nått med ärendet o göra med vill ha en ny chans anser att jag gjorde fel och jag vill inte ljuga för er staffs det gynnade inte mig på något sätt och de gjorde bara så jag fick indragen krim och jag hade uppskattat en ny chans som krim ifall jag hade fått den tillbaka som sagt ska inte göra om det och har lärt mig av mitt fel ska aboslut inte hända igen

Har du bevis som stödjer din överklagan? GT ska ta ärendet sa bossman berra

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka