Nekad you_crazzy2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

you_crazzy2

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199524696714/

Ditt Hex-ID: 11000015d3f528a

Vad är din discord tagg? you_crazzy2.

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-04 211749.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag bröt mot en av de mest grundläggande reglerna på servern jag fuskade. Det är ett allvarligt regelbrott som förstör spelupplevelsen för andra och underminerar allt det arbete som ni lagt ner för att skapa en välfungerande och rättvis rollspelsmiljö. Jag förstår att fusk inte bara handlar om att få ett övertag i spelet, utan också om förtroende. När någon fuskar bryter man det förtroende ni som staff har för spelarna, och även det förtroende andra spelare har för att alla följer samma regler.Jag ångrar verkligen mitt agerande. I stunden tänkte jag inte igenom konsekvenserna varken för mig själv eller för andra men efter att ha blivit bannad har jag fått tid att reflektera. Jag inser nu hur själviskt och respektlöst det var. Det var inte bara ett misstag, det var ett val jag gjorde, och det är ett val jag djupt ångrar. Jag hade kunnat välja att spela rättvist, att följa reglerna som alla andra, men jag gjorde det inte, och det finns inget annat sätt att säga det än att jag svek er tillit.Jag förstår att ni som staff måste sätta ner foten i sådana här situationer. Det är inte bara för att straffa, utan för att skydda servern och alla som spelar där. Jag respekterar det beslut ni tog, även om det tog hårt. Det har dock också blivit en viktig lärdom för mig. Om jag någon gång får chansen att komma tillbaka, så kommer jag att göra allt för att visa att jag lärt mig av det här och att jag är villig att göra rätt för mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kan inte riktigt förklara vad som händde för hade inte varigt hemma på ca 2 veckor så när jag sist var inne på servern så minns jag inte vad som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel, och jag vill vara tydlig med att jag inte försöker förneka något eller skylla ifrån mig. Jag bröt mot reglerna, och det jag gjorde var ett medvetet val som gick emot allt servern står för. Jag inser nu hur allvarligt mitt misstag faktiskt var, och det är något jag verkligen ångrar på djupet.I stunden tänkte jag inte på konsekvenserna jag var dum, självisk och respektlös, både mot er som staff och mot alla andra spelare som lägger ner tid på att skapa bra rollspel. När man fuskar förstör man inte bara för sig själv, utan också för andra. Det sabbar hela upplevelsen, och jag ser nu att mitt beteende var ett direkt svek mot det förtroende ni hade för mig som spelare på servern.Jag vet att ni inte bannar folk utan anledning. Ni har riktlinjer ni följer och ni jobbar hårt för att skapa en rättvis och trygg miljö för alla. Den bannen jag fick var en konsekvens av mina egna handlingar, och det vore fegt av mig att försöka påstå något annat.Jag ångrar verkligen att det gick så långt. Jag hade chansen att spela rättvist, att vara en del av communityn på ett positivt sätt men jag valde att gå emot det. Nu efteråt har jag verkligen fått tänka till, och jag ser hur mycket jag slängde bort för något som inte var värt det. Jag hoppas ni kan se att jag erkänner mitt fel fullt ut och att jag vill göra rätt för mig om jag någonsin får chansen igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivigt bannad för pwg, sunt och social2 jag hur jag har lärt mig av dom är så klart att jag har fått en ban sen medans jag har varigt bannad så har jag tänk på vad jag hade kunnat göra bättre både för att inte de ska hända igen och så att man kan få en bättre rollspel från båda parter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var absolut inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel, och jag vill vara tydlig med att jag inte försöker förneka något eller skylla ifrån mig. Jag bröt mot reglerna, och det jag gjorde var ett medvetet val som gick emot allt servern står för. Jag inser nu hur allvarligt mitt misstag faktiskt var, och det är något jag verkligen ångrar på djupet.I stunden tänkte jag inte på konsekvenserna jag var dum, självisk och respektlös, både mot er som staff och mot alla andra spelare som lägger ner tid på att skapa bra rollspel. När man fuskar förstör man inte bara för sig själv, utan också för andra. Det sabbar hela upplevelsen, och jag ser nu att mitt beteende var ett direkt svek mot det förtroende ni hade för mig som spelare på servern.Jag vet att ni inte bannar folk utan anledning. Ni har riktlinjer ni följer och ni jobbar hårt för att skapa en rättvis och trygg miljö för alla. Den bannen jag fick var en konsekvens av mina egna handlingar, och det vore fegt av mig att försöka påstå något annat.Jag ångrar verkligen att det gick så långt. Jag hade chansen att spela rättvist, att vara en del av communityn på ett positivt sätt men jag valde att gå emot det. Nu efteråt har jag verkligen fått tänka till, och jag ser hur mycket jag slängde bort för något som inte var värt det. Jag hoppas ni kan se att jag erkänner mitt fel fullt ut och att jag vill göra rätt för mig om jag någonsin får chansen igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig väldigt mycket efter min ban, och jag vill börja med att säga förlåt. Förlåt till er som driver servern, förlåt till staff som måste lägga tid och energi på att hantera sådant här, och framför allt förlåt till alla spelare som blev påverkade av mitt misstag. Jag ångrar verkligen vad jag gjorde, och det gör ont att tänka på hur mitt agerande förstörde för andra och bröt mot det förtroende som fanns.När bannen först kom kände jag en stor besvikelse och skam över det jag gjort, men efter att ha fått tid att tänka har jag insett att det var en nödvändig väckarklocka för mig. Jag förstår nu varför reglerna är så viktiga, och varför de måste följas till punkt och pricka. Det handlar inte bara om spelregler det handlar om respekt, rättvisa och gemenskap.Jag har lärt mig att varje handling har konsekvenser. Att fuska kan verka som en enkel genväg eller ett litet misstag i stunden, men det förstör hela spelupplevelsen för andra. Jag svek både er som staff och alla andra spelare som försöker ha roligt och spela ärligt. Det var själviskt och respektlöst av mig, och jag är verkligen ledsen för det.Jag har också förstått hur viktigt det är att visa respekt och bygga förtroende. Jag visade inte den respekten när jag valde att fuska, och det är något jag ångrar djupt. Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt beteende och lovar att aldrig göra om det. Jag vill vara en del av en positiv och rättvis community, och jag är beredd att jobba hårt för att visa att jag menar allvar.
Jag har insett att det inte finns några genvägar till något som är värt något vare sig i spelet eller i livet. Tålamod, ärligt spel och respekt är det enda sättet att verkligen njuta av upplevelsen och bli en del av en gemenskap.Slutligen har bannen lärt mig att ta fullt ansvar för mina handlingar. Jag försöker inte skylla ifrån mig eller hitta ursäkter. Jag erkänner mitt misstag och vill visa att jag är villig att lära mig och förändras. Jag hoppas innerligt att ni kan se att jag menar allvar och att ni kan ge mig en ny chans att visa vem jag verkligen är som spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Tack för att ni tog er tid att läsa detta, och återigen förlåt för allt jag orsakat Jag hoppas på ett positivt besked men oavsett vad så tar jag med mig den här lärdomen

@philip320 jag vill säga förlåt för att jag har saboterat för dom som spelar på din server servern men även till staffsen som håller koll på servern

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka