Nekad you_crazzy2 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

you_crazzy2

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199524696714/

Ditt Hex-ID: 11000015d3f528a

Vad är din discord tagg? you_crazzy2.

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-04 211749.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag använde fusk, vilket bryter mot reglerna och går emot det som spelet står för. Jag förstår att mitt beteende påverkade andra spelares upplevelse negativt och underminerade rättvisan i spelet. Det var ett stort misstag från min sida, och jag ångrar verkligen att jag valde att gå den vägen. Jag insåg efteråt hur allvarligt det var och att det inte bara påverkar mig, utan hela communityn. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och hoppas på en andra chans att visa att jag kan spela ärligt och bidra positivt istället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad använde jag ett fuskprogram/mod som gav mig en orättvis fördel i spelet. Jag visste att det var emot reglerna, men jag valde ändå att testa det, vilket var ett dåligt beslut. Jag blev tagen på bar gärning av staff, och kort därefter blev jag bannad. Jag insåg direkt att jag hade gjort fel och ångrade det så fort det hände. Det var inget jag borde ha gjort, och jag accepterar helt att det ledde till konsekvenser. Jag vill nu bara visa att jag har lärt mig av mitt misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel. Jag använde fusk, och jag är fullt medveten om att det bryter mot reglerna. Jag vill verkligen inte försöka skylla ifrån mig eller låtsas som om jag inte visste bättre, för jag visste att det jag gjorde var fel. Jag gjorde ett medvetet val som jag ångrar djupt i efterhand.

Sedan jag blev bannad har jag haft tid att tänka över det jag gjorde, och jag skäms över mitt beteende. Det var respektlöst mot staff, mot spelet och mot hela communityn. Jag förstörde för andra, och det var aldrig värt det. Jag förstår nu hur viktigt det är att spela rättvist och att följa reglerna, inte bara för min egen skull, utan för allas spelupplevelse.

Jag ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde. Det var ett stort misstag, och jag hoppas att jag kan få en andra chans att visa att jag har lärt mig något av det här. Jag vill inget hellre än att komma tillbaka, spela ärligt, och bidra positivt istället för att förstöra. Jag lovar att jag aldrig kommer använda fusk igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivigt bannad för pwg, sunt och sen mild pwg och jag har tagit lärdom av att undertiden jag var bannad så tänkte jag över och jag ångrar groft att jag fall för att börja fuska men de blir så när man blir dödad av dom men nu i efter hand så ångrar jag mig att jag testa de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra väldigt mycket annorlunda. För det första borde jag aldrig ha laddat ner eller testat några som helst fusk. Jag borde ha tänkt längre än bara den kortsiktiga vinsten det gav mig i spelet, och insett att det förstörde för andra och kunde få allvarliga konsekvenser – vilket det också fick.

Istället för att fuska borde jag ha lagt tid på att bli bättre på ett ärligt sätt, genom att öva och lära mig spelet som det är tänkt att spelas. Jag borde också ha respekterat reglerna och det arbete staff lägger ner för att skapa en bra miljö. Det var själviskt av mig att tänka att jag kunde fuska och ändå komma undan med det.

Om jag hade tänkt efter lite mer, lyssnat på mitt samvete, eller bara respekterat communityn mer – så hade jag aldrig hamnat i den här situationen. Jag har verkligen lärt mig något av detta, och om jag får chansen igen så kommer jag att göra det rätta från början

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig mycket efter att jag blev bannad. Det här har verkligen fått mig att tänka över mina handlingar och hur de påverkar andra. Jag förstod inte helt innan hur allvarligt det är att fuska, men nu inser jag att det förstör upplevelsen för andra spelare, bryter ned förtroendet i communityn och visar brist på respekt för alla som spelar rättvist – inklusive staff som lägger ner tid på att hålla ordning.

Det viktigaste jag har lärt mig är att det inte finns några genvägar som är värda att ta om de betyder att man måste fuska eller bryta regler. Att vinna på ett ärligt sätt är värt så mycket mer. Jag har också lärt mig att ett misstag kan få stora konsekvenser – och att det tar tid att bygga upp förtroendet igen.

Jag är verkligen ledsen för det jag gjorde, men jag är också tacksam för att det gav mig en chans att växa som person. Jag hoppas innerligt att jag får en chans att visa att jag har förändrats och att jag har lärt mig av mitt misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? "Ja, jag förstår att om jag tjatar eller ber om att min överklagan ska bli läst snabbare så kommer den att avslås direkt. Det är helt rimligt och jag respekterar att ni har regler och rutiner för hur appeals hanteras. Jag kommer därför inte att försöka stressa processen eller kontakta staff om det jag vill bara att min appeal ska bedömas på ett rättvist sätt när ni har tid. Jag accepterar vad som än blir beslutet

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka