Inaktuell ykd24 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ykd24

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ditt discordnamn: yk_nr

Ange ditt födelsedatum 21 April 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff erftersom att jag bryr mig om denna servern. Jag vill även bli staff eftersom jag ser folk dagligen som bryter mot reglerna här på servern och såklart kan inte staff vara inne dagligen. Tillexempel om vi säger en vanlig vardag klockan 10:00 så brukar det vara mindre staffs vakna inne även spelare men det kan ju hjälpa till om vi är fler staffs som kan specca på morgonern också. Jag tycker även staff teamet känns som en trevligt team så jag hade velat komma med i det teamet. och försaka göra mer skillnad till servern där jag ser för mycket regelbrott som inte ska ske på en bra/seriös server som unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är mycket i det kriminella som inte fungerar, Jag rollspelar själv som kriminell och även stöter jag på flera som bryter mot de kriminella reglerna i olika scenarion. Det är mycket folk som bryter mot social RP, Det är även mycket folk som kör den här taktiken att hoppa ut ur bilen skjuta 2 skott in i bilen igen sen hoppa ut igen ni fattar det är ju något som ni har pratat om en hel del nu. det är även lite dåligt med folk som tar in folk i support på dagarna det är bra på kvällar men dagarna kan man behöva sitta typ 2h ibland jag kanske överdriver men jag kan ta in personer i support på morgonen sedan hjälpa dem med vad de behöver hjälp med.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag hade kunnat tänka mig att man kan istället för att bara prata med den Pesonen/gänget ge en varning till dom istället för att då kanske dom bättrar sig lite mer till nästa gång och tänker igenom. Men om dom sen nästa gång inte beter sig så är det väl bara att dra kriminell rollen liksom. Jag tänker att man kan liksom prata ihop sig med teamet så försöker man bestämma en viss tid på dagen man tar support att vi har typ olika grupper som typ grupp a har tiden mellan 1-3 ni fattar vad jag menar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jo att vara professionell innebär väll då att man ska vara trevlig mot alla spelare inne på servern och även de andra i staff teamet. Jag har stött på andra staffs som inte har varit trevliga och då har jag känt att man ej vill hamna i en kommunikation med dom igen utan att man vill ha någon annan som känts trevligare. Jag vill ej att folk ska känna så om mig därför är det mycket bättre att vara trevlig även fast man haft en riktig skit dag det är även viktig att kräva ordentliga bevis från spelarna på servern om dom nu då skulle vilja ha exempelvis en rev, Jag har stött på massa folk som skitit i bevis bara för dom inte orkar och det är inte okej skulle jag säga och ifall man ska kunna ge någon ress ska man ha bevis på scenariot eller buggen

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer ha mycket tid att vara aktiv o då har jag mycket tid att ta hand om staff arbete samt staff arbete in game och på forumet och då så har man tid att göra mycket för servern och man också kan hitta tid och rpa fast man tar alltid staff arbetet före rpen fast de också vikitgt att rpa på ett bra sätt. kommer lägga upp det på något sätt så att man typ staff arbetar hela tiden man sitter på datorn och sen lägger typ 1-2h på rpandet om man har tid över

Hur länge har du spelat på Unive? jag har kört på unive i ca 1 år snart har vart lite ifrån unive på andra servers men har alltid kommit tillbaka till unive då jag känner att det är den servern jag hör hemma hos.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej jag har inga jätte erfarenheter men jag har ju såklart kolla på hur man staff arbetar då jag hålt på med fivem ett tag samt kan ett par viktiga commandos

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? det är väl jobb som jag inte känner mig så sugen på att jobba inom sedan kriminell kan jag tänka mig att jobba inom i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka