Ej Antagen ykd24 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ykd24

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad heter du på discord? yk_nr

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014543f6ea

Ange ditt födelsedatum 21 April 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv på helger från ca 12/13 till 14/15 tiden sen brukar jag chilla ett tag och gå in igen 18 tiden tilsl klockan är 20/21 sen brukar jag gå in igen runt 22 tiden till ca 03. På vardagar brukar jag komma in runt 18 tiden tills klockan är 22

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev medlem första gången våren 2025 sedan nu har jag varit medlem i sträck sedan december någon gång. det ksk står att jag varit medlem sedan några dagar sedan men det är felaktigt då jag åkte på en felaktig p ban men sedan fick tillbaka alla roller och unbann så räknar inte den då jag ej skulle bli av med medlems rollen då och har bevis på att den är felaktig.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag kunde inte skicka bild men har varit bannad 2 gånger kan skicka bevis i pm til ldig om du vil lse

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att vakta servern. Du kan spela precis lika mycket som du gör nu det som är skillnad är att du kommer kunna kicka och sv banna folk. Som server vakt så kickar du och sv bannar folk när du rpar om du ser någon som till exempel bryter mot en regel. samt du kan dva bilar som står och skräpar på sidan av vägen

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag hittar för mycket folk som bryter mot enklare regler på servern och hjälpa staff teamet då jag kan hjälpa dom med lite mindre bans och kicks. En till anledning är att jag sitter vi datorn och spelar fivem många timmar dagligen vilket också då betyder att jag lika gärna kan hjälpa servern när jag ändå är inne och spelar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om jag skulle kicka/banna någon för jag är sur på honom eller skulle bara skulle banna någon för dom rånar mig och jag inte vill bli av med något. litte kortare förklaring på detta som jag skrev är då att man ej ska abuse sina perms.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka