Nekad Yezboz123 | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yezboz123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 2219 — Normal (7.5p)
Typ: Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: hoppar ut som polis och skjuter mot 8st gärningsmän när dom är 2 poliser på plats
Personal: 8mod
Datum: 2026-04-28
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv 1 grej innan är att jag ej e så insatyt i mc klubbar och det så vet ej något om dem... vi åkte på ett jag på en röd bil som hade dragit från ett trafikstopp odh vi tappade han och sen hittade vi han utanför sons gänghus och då försökte vi stoppa han och då kommer 1 kille uty på vår bil och sparkar och jag ser ej dem inne i huset för det var en grind imellan så jag hoppar ut med tazer och riktar på han att stanna min kolega hoppar ut med mig och då komnmer 7 pers springandes mot oss och vi blir slagna och kan ej komma till våran bil vi tilkallade bilar/ enheter men dem kom efter senariot var klart vi visste ej hur mc klubbarna vare och jag vill gärna få en extra changs för jag visste ej vad mc klubbar gör och hur m¨ånga de e.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? det var 1 kille först som vi såg sen kom alla andra så vi ej kunde dra därifrån för att vi blev slagna med batonger så vi hade lågt hp.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mBRTF3QZt_QJleKk1?invite=cr-MSwwYWUsMzYzNjIzNzU3
och vi blev ju vdmade där med 2 gånger så jag tycker att de gjorde mer fel än oss vi ville ju igentligen bara stanna den röda bilen från första början
- tycker jag förtjänar en till changs. om jag ska få poäng tycker jag dse typ 3 isf

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka