Accepterad Yeyoo G | Medlem ansökning [LIAMO1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yeyoo G

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Yeyoo19

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Swezy Ek heter jag ingame och jag har är född 2000 i spelet.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, social, Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed är uppvuxen på en plats som heter Järfälla, där hans föräldrar drev ett kafé som blev en samlingsplats för lokalbefolkningen. Det var där Ahmed lärde sig uppskatta samtal och gemenskap, något som fått honom till den öppna och varma person han är idag. Ahmed har inga karriärdrömmar eller behov av status eller pengar. Han vill leva ett fritt liv där han får vara kreativ, omgiven av människor och där varje dag bjuder på nya samtal och möten men nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp och hjälpa folk som är nya i servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte powergamea man ska låta andra också vinna ett senario. Man ska inte alltid använda /me för att vinna ett senario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag c loggade en gång, jag fick bann på 20 dagar. Jag har full förståelse för det och jag har lärt mig att man inte ska c logga.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte c logga och inte vdma någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka