Nekad Yeyoo G | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yeyoo G

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Yeyoo19

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Swezy Ek heter jag ingame och jag har är född 2000 i spelet.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, social, Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bli rik och ha de lyxigaste bilarna genom att sälja och köpa bilar sedan så kanske jag kommer bli kriminell och bli antingen vice boss eller ledare i ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp och hjälpa folk som är nya i servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte powergamea man ska låta andra också vinna ett senario. Man ska inte alltid använda /me för att vinna ett senario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag c loggade en gång, jag fick bann på 20 dagar. Jag har full förståelse för det och jag har lärt mig att man inte ska c logga.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte c logga och inte vdma någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Jag vill att du ska utveckla: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
MVH

Du har 24h på dig innan du blir automatiskt nekad!

Nekad
Anledning: Inte kompletterat sin ansökan i tid.
Du är välkommen att göra en ny ansökan om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka