Antagen Yes or No | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yes or No

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad heter du på discord? Yes or No

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till just medlemskaps Ansvarig är för att jag gillade att vara staff men jag hade inte tiden för det. Med det sagt så är det inte lika mycket arbete som medlemskaps Ansvarig så jag kommer hinna med mycket mer än om jag hade varit staff. Sen så tycker jag även det är roligt att läsa igenom folk ansökningar eftersom man lär känna dom lite , även roligt att ta muntliga och ha de roligt och lära folk nya saker helt enkelt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig eftersom jag är en mogen person och jag vet att jag kommer klara jobbet galant som medlemskaps ansvarig. Jag kommer vara aktiv samt jag kommer verkligen lyssna på folk när dom tar muntliga och även läsa igenom ansökningarna så noggrant jag bara kan för att se till att vi får bort alla spelare som kommer bara för att lalla och skjuta. Sen har jag även varit mod x2 samt helper x2 så jag vet hur man hanterar folk och hur man bemöter dom med respekt. Jag är en social person så jag har inga problem med att prata med folk.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk med respekt , det spelar ingen roll vem det är utan respekt måste man bemöta personen med. Man ska ha en trevlig ton och vara positivt inställd när man pratar med andra människor.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlem så ska man följa samtliga regler. Ifall man tar en intervju så ska man kunna samtliga regler eftersom det står klart och tydligt i den skriftliga ansökan ifall man har läst igenom alla regler. Man ska kunna ha ett socialt rollspel och man ska kunna rpa och ha det roligt. Man har ett större ansvar som medlem eftersom man visar hur spelarna på unive beter sig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Kunna alla regler
2. Ha en god ton emot alla
3. Rapportera ifall du ser någon person göra något fel
4. Ha roligt när du rpar

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt största ansvar är att jag får in folk som har vätt i skallen och som kan rpa och som kommer för att ha roligt och inte för att lalla. Jag ska se till så samtliga medlemar sköter sig helt enkelt.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag-fredag (lov) 16-23 , sommarjobbar så har bara den tiden. Helger 12-23 , Veckodagar 17-22 när det ej är lov alltså.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Väljer att kryssa i nej eftersom jag inte har den tiden som krävs för att vara staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka