Nekad yes.!? | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare yes.!?
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Y

yes.!?

Gäst
Användarnamn: yes.!?

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145340695/home

Vad är din discord tagg? .wavy#2448

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Skrev en onödig kommentar från en kompis...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban då jag skrev väldigt onödiga och opassande saker i ooc. Det var en kompis som blev bannad som ville att jag skulle hälsa det men det var fortfarande otroligt onödigt och inget som jag skulle sagt över huvud taget. Jag ångrar mig så grovt mycket då jag absolut inte tycker att det jag skrev är acceptabelt. Älskar verkligen att spela på den här servern och det är lätt den bästa jag spelat på och jag blir så sjukt ledsen över att jag inte tänkte mig för och skrev sån a hemska saker. Vet att det är mycket att begära men om jag skulle kunna få en till chans så skulle det betyda allt för mig.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Jag har varit avstängd för powergaming taskig ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat skitit i att skriva det helt och hållet och be han att lugna ner sig. Jag skulle absolut inte skrivit det där för det är så lågt och sån pinsam stil av mig så det är helt sjukt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska tänka på vad jag skriver och inte skriva så töntiga saker från kompisar bara för dem blev bannade. Jag ska helt enkelt vara mer mogen och inte bete mig som en liten snorunge.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka