Accepterad Yes:) | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yes:)

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/23219381/

Ditt Hex-ID: 11000014a288e66

Vad är din discord tagg? Stinkyy1

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: eadada.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte in i väggen och sen drog spawnmenu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis vårdat en patient och tagit tid och då får jag information i radion att jag blir tillkalad till polisen för en viss anledning som 2 av våra var i förhör så valde dem ta mig så jag kan försöka uppfatta vad som hände för det som jag hörde är bara jag skulle ditt angånde polisförhör med 2 av våra anställda som dem sa att jag skulle gärna åka ditt fort så åkte jag prio 2 det innebär jag åker inte med sirener och tar det mer lungare i trafiken där jag försökte undvika att crasha med väggen fast då så är ju bilen så skitig att den voltar för mitt tagentbord fröss bara sådär så jag bara orkade inte med att rpa för jag hade stress under mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kommer inte sitta här och ljuga och saker fast jag verkligen menade inte göra det och kommer inte göra om det, jag tycker det är en viss aktig ban och felaktig fast det får den som nekar/godkänner denna ansökan bestämma inget jag kan intygga på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min sista ban var när jag åkte som sjukvårdare och råka åka in en person som var lite unloaded där sjukan är konsigt för min dator och kan inte alltid funkar så råka jag köra i en person som gick runt i cirklar på sjukvårdsparkeringen med ett lik som han bärde som han kunde gå till svetlana istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunna haft åka sprintern som är mer av dem okej fordonen som åker helt okej fast då jag märkte av det var seriöst där hos polisen så ville jag agera så det sker återgärder till dem för att dem var under tjänst på brottet dem pågåv där dem var i radion och satt där och tillkalla mig och innan så hålde jag utbildning till en av dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig kommer jag försöka att få tagg på denna bilen fast då det är problemet nästan alla våra bilar är fuckade och voltar och några åker skit långsamt så det är helt kaos med bilerna så valde jag inte använda den normala bilen för den har jag trötnat på helt ärligt och att jag har lärt mig att inte göra så igen och inte rpa på spawnmenu tog jag för mitt tangetbordet freeza när jag körde inte så volta ju den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka