Nekad yeeee | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yeeee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? oscar0900

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas stål, 19 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, hjälpsam, snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Lucas Stål har haft en grym uppväxt och har haft en pappa som arbetat inom polismyndigheten och vill ta samma fotspår som sin far. Lucas Har också haft ett stort intresse för att hålla på med bilar och mäcka och älskar detaljer på bilar som sträcker sig från mängden. Nu när Lucas är 19 år känner han sig redo att ta nästa steg och söka till polisen. Göran har alltid varit en person som är hjälpsam och vill ha alla trygga i sin närhet!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra men en hög rp nivå så flera spelare kommer uppskatta att det är en bra rp nivå både socialt och ooc.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda parterna i ett scenario ska kunna vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har aldrig gjort det älskar att följa reglerna sjukt noga.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta gaming, rdm, vdm, fear rp, copbait, powergaming, suntförnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en sjukt snäll kille som älskar att hjälpa andra och göra nya roliga minnen.

Hej @yeeee Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Jag hittar inte dig i discorden, är du med i den? Här kommer en länk: https://discord.gg/unive Eventuellt skriva vad du heter på discord

Gå med i discorden inom 24 h innan din ansökan automatiskt blir nekad. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Jag hittar inte dig i discorden, är du med i den? Här kommer en länk: https://discord.gg/unive Eventuellt skriva vad du heter på discord

Gå med i discorden inom 24 h innan din ansökan automatiskt blir nekad. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
heter oscar0900 på dc, och oscar i servern. skrev hej hej i icke medlem chatten så du kan hitta mig!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka