Nekad Yee | Ban överklagan (Phelep)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yee

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954123588/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b3d1144

Vad är din discord tagg? Elis#2220

Vem var det som bannade dig? uwoekf

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? JAg vet varför jag blev bannad och det var för att jag flög typ 5 meter och inte RP:ade att jag blev skadad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade en grabb som jag ahde riktat mot och skulle råna men han stack iväg så jag jagade honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. NEj det var inte en fel ban då jag inte RPade så bra efter att ha flygit jättelångt och kraschat, men var ganska irriterad på att killen jag jagade för det första inte hade lyssnat när jag sa att jag riktade och siktade rakt på honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Krim utan krim. Det var när jag var ny på servern och deltog i ett personrån. JAg lärde mig att man måste skaffa krim för att delta i sånna kriminella handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JAg skulle kunna tänka mer förnuftigt och typ skriva att jag svimmat av pågrund av kraschen istället för att direkt fortsätta jaga grabben.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAg har lärt mig att försöka lägga mer fokus på RPandet när det gälelr bilkrascher.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka