Nekad younes10 | Ban Överklagan [Strömmen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589 blev bannad ig

Vem var det som bannade dig? strömmen

Bild på banmeddelande:
.,..,,.,..png
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja efterssom jag shoot on sighta en person utan nån anl han strömmen hade helt rätt och gjorde helt rätt, bannen han la var mycket bra han gjorde sitt jobb så bra men jag bara snackade fult i supp för jag har lite agro problem ber om ursäkt för de verkligen men som sagt jag är inte krim längre och nästan alla mina regelbrott är av att vara krim så om jag blir unbannad inan 10 dagar så kommer de nog inte förkomma fler banns på ett tag ska försöka lära mig bättre till nästa gång

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. senario, jag gjorde helt helt fel och ångrar mig verkligen kommer aldrig göra om det att skjuta mot folk utan att ha krig med dem att skjuta bara för att de är kul inte ens rätt av mig fattar inte hur ja kunde göra så ens men ja alla gör vi fel och jag är en sån som gör för mycket jag bryr mig inte om att bli unbannad de skulle vara kul men de jag bryr mig om är att du inte ska vara ledsen eller arg på mig för att jag talade på det fula sättet mot dig och taxi och alla andra där i supp ber verkligen om ursäkt och kommer inte tala så mer till någon staff!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde helt fel ska aldrig göra om detta förlåt mig verkligen snälla, ska iaf inte göra om detta och när jag kommer tilbaka ska ja vara bättre starkare och inga fler REGELBROTT ärligt ja har tröttnat på att bli bannad ska bara bli bättre på rpa och bara göra bättre av mig framöver

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kollar ni min historik kommer ni skratta åt mig vill helts inte prata om de ):

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle inte skjutit skulle bara gå därifrån och skulle inte ljugit för strömmen och taxi angående typ allt jag ljög och trodde jag skulle komma längre men gissa vad de slutade med en ban ska inte ljuga mer för staffs efterssom att de ej hjälper alls och jag ångrar detta verkligen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja abosolut har jag gjort de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka