Accepterad Yee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yee

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: //steamcommunity.com/profiles/76561198954123588/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453d754d

Vad är din discord tagg? Elis#2220

Vem var det som bannade dig? 320 master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: CFD5E37A-8EF4-43E9-9D30-DF6C3A70B223.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde något som är pinsamt och begått regelbrott som jag bör veta att man inte ska göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var sen på kvällen jag var på piren och stog och snacka med två killar och sedan så började jag och den ena kille tjafsa lite smått och min karaktär rollspelar att den har högt temperament och väldigt sprallig av sig, men iallafall så gick det en stund och sedan väljer jag och åka i väg en liten bit sen skjuta han killen i huvet och sedan dagen efter var jag bannad när jag kom in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var verkligen inte en felaktig ban då jag begår regelbrott och även kunde gjort ett mycket roligare senario av det hela. Men att jag istället åker och skjuter den här killen är bara så jävla tråkig RP nivå har jag märkt nu i efter hand. Jag hade blivit precis lika arg som han blev men nu var det inte så. Men jag vill endå få en chans för jag kan ha en bra RP nivå och de vill jag visa er. De jag gjorde kunde jag gjort så mycket bättre en min tråkiga RP nivå jag hade. Om jag får en chans som jag verkligen hoppas så kommer jag vissa er hur bra jag kan ha det kommer jag lova. Och jag vill verkligen inte att mitt slut ska vara nu på unive så snälla ge mig en chans kommer verkligen ta vara på den det kan jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming och Krim utan Krim och såna onödiga bans, men det flesta av bansen var från när jag var ny här på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läst reglerna bättre på mina tidigare bans och på denna skulle jag kunnat tänkt till bättre istället för att bara tänka på mig, som till exempel att vi hade kunnat tagit det socialt istället för att jag skulle ha skjutit han för en sån liten och onödig grej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag till 100% och det vill jag vissa er.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka