Nekad Yee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yee

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954123588/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453d754d

Vad är din discord tagg? Elis#2220

Vem var det som bannade dig? 320Master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-11 215400.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde något som inte är okej och kunde gjort ett mycket roligare senario av de istället för att ha en tråkig RP nivå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och skulle sälja en bil och sen är det en kille där som också skulle sälja en. Och jag frågade om han ville byta men då började han slå mig och även hota mig och sedan började vi bråka lite, och sen så slutade vi och bråka men när jag skulle åka så körda han in i mig och då åkte jag iväg och sköt ett skott i huvet på han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då jag inte följer "sunt förnuft" och skjuter en kille på piren det är bara idiotiskt och en väldigt tråkig RP nivå, istället för att skjuta för en sån liten onödig grej är bara onödigt och dåligt, Det var ett stort fel av mig att jag sköt och inte tog det socialt som jag borde ha gjort. Men vill vissa att jag inte har en sån tråkig RP nivå och att jag kan RP bra. Om jag lyckas bli unbannad så kommer jag bli polis och verkligen vissa hur bra RP nivå jag har och att skjuta är sista utvägen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad för saker som powergaming och krim utan krim och såna saker men de flesta av de var när jag var ny till unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? På de innan så hade jag kunnat läst reglerna bättre och på denna ban så hade jag kunnat gjort ett senario som hade varit kul för båda Partena och tänkt mer inom sunt förnuft och inte skjuta någon på piren så där

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100% och det vill jag vissa banen jag fick är bara pinsam, jag ska kunna veta bättre när jag kört på unive så här länge.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka