Inaktuell Yecoyz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Yecoyz#6969

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Efter som det ser rolig ut att få läsa många olika berätterlser från olika personer som vill bli medlem samt jag vill kunna styra på dom som kommer in och att dom rätta kommer in. Dom ska kunna reglerna och ha en bra karaktär beskrivning samt om man gör ett bra intryck på dom nya kommer dom kunan bli en av dom bättre rpare och lär sig från tex som har en normal rp invå och det kommer minsa lallandet. Jag vill också träffa nya personer och prata med dom och dom kan bli framtida vänner och jag är väldigt trevlig och vet att man tar ett större ansvar efter som att du är en av dom försa som dom framtida rpare ska trffa. Jag vill också under lätta för staffs efter som dom har redan mycket och göra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Efter som jag är systematematsi och trevlig och samt alltid öppen för frågot utväcklings områden. jag kommer även göra ett bra jobb och kommer lägga ner tid och läsa varända ansökan noga och inte jag tar inte illa upp av kretik. Jag komemr även vara öppen får frågo under intervjun och förklara saker extra nog så att alla förstår. Jag kommer läsa ansökningar ofta och reglerbudet under olika tider på dagen.Jag har inte heller förutsatta meningar om personer och alla komemr få samma behandling oavsätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag skulle läsa igenom ansökan sedan komemr ag att bedöma varje fråga och efter det kommer jag göra en bedömning om det räker för att gå vidare eller om jag kommer nekaden. Under intervjun kommer jag see till att personen komemr att kunna dom aldra viktigaste reglerna och har koll på sin karaktär beskriving och är redo att bli medlem annar komemr jag necka och säga att dom kan gå in 18:00 och lyssna på rp intrudioktionen så dom får bättre koll på alla viktiga regler.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle på värka genom att alla dom som går vidare skulle vara bra på reglerna och då hade et minskat mycket med regle brott och det kommer hjälpa alla staffs så dom slipper banna så mycket folk och kan ta det lungt. Jag hade också påvärckat så vi får in bra folk in i server istället för folk som kna reglerna men fortfarande bryter mot dom. Jag hde lagt ner min tid och lyssnat på dom. Jag hade också varit lung efter som det händer att man kan vara närvös och strässa möter man en person som är lungn så blir dom lungna! Jag komer ha en bra atityd och inte bli arga p dom om dom retar eller inte tänker ig för

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem kraven jag har är att personen ska ha suntförnuft och förstå vad rollspel går ut på. Personen ska även kunna förstå alla regeler och hur man använder dem lyder i olika senarion, jag tycker den ska förstår grunderna till rollspel!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker man ska vara en person som ska själv ha en bra rollspel och och kunna ta kretik, tycker även det är viktigt att en person ska vara trevlig då den person är ett ansikte ur för servern, detta är mycket viktigt att vara annars känner man sig inte så välkomen på servern!

Hur ser din aktivitetet ut? Skoldagar 3-4 timmar Helger 4-6 timmar Sommarlov 4-6 timmar, är jag på semester på värkar det inte jätte mycket då jag förmodligen har en dator med mig jag kan ta intervjuer med osv

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Förtillfälet spelar jag inte på en annan server!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nix,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka