Nekad Yeah… | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

•Astooon•

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? aston

Vad är ditt discord namn? Astoon

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Palle heter min karaktär. Pallel är en 18 åring som föddes 2005 i sverige med en finsk bakgrund. Hela familjen är i stort sätt ganska stökig och även han själv är stökig. Alla i hans familj (och Palle har stora alkohol och drog problem. Men han själv har blivit lämnade av sina föräldrar. Men även hans brorsor har övergett han helt själv här i unive city
Palle har bott här länge nu och har trivts som bäst

Han har velat bli polis när han var barn men han har valt att gå andra vägen alltså kriminella vägen.
Palle gillar att ha på sig tjocktröjor och jeans vardagligen men han älskar som mest sina nike air force
Han gillar att hänga på många allmänna platser som t.ex piren och torget för att han vill hitta nya vänner
Palle är väldigt intreserad av fordon från allt till crossar till Bilar och sportbilar.
min karaktär beskrivs mest som en hård ung man som klarar av ganska mkt grejer som t.ex slagsmål.
han har vart med om mkt skit med polisen mest för att han har besvär i trafiken och även problem med droger

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan såklart bidra med en bättre kvalitet på severn både utvändigt och invändigt. jag kan utveckla mej själv åxå till en ännu bättre rp spelare än vad jag är . Jag rpar väldigt seriöst inne på servern och vill få bort allt lall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna i ett scenario och även låta motpartnen vinna i scenarium för att göra rpn roligare. Det kan även innebära att dra ut på ett scenarium för att göra rpn roligare för motpartnern.
Kommunikation är viktigt så man kan lösa hetsiga scenarion genom att kommunicera istället för att hetsa och använda våld. Detta bidrar till rolig och social rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM- veachle death match= när man andvänder sitt fordon som vapen mot en annan spelare. RDM- Random Death match= när man radnom death match= när man dödar en annan spelare utan en andledning. Copbait- när man är ett lock bete för att man vill ha polisen efter sig. FearRP- Värna om sitt egna liv. C-Logg= Lämnar spelet för att undvika konsekvenser i t.ex scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ag har kört olika servrar nu ett tag men den mest roliga är unive såklart. har medt erfarenhet som kriminell rp men roligast polis rp! Har rpat runt ett två år nu!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? mogen kille gillar rp

Senast ändrad:
Tillbaka