Nekad yaya trillan#5474 | Ansökan till Servervakt [NAN1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trilleforlife

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad heter du på discord? yaya trillan#3006

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jobba på sjukvården 1-5 h SEN BRUKAR JAG vara med vänner samt köra bil och åka till securitas och kolla till chefn samt så brukar jag vara i sandy mycket i bergen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1-2månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 ban har jag kan vissa er staffs

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en sv uppgift är att gå så staffs får mindre att göra tex när man sv bannar en på piren som slås så slipper staff alltid kolla på det sen ska sv se till att alla föjer serverns regler samt att se till att alla inte snackar ooc tex frågar vilken knapp hoppar man in i bilen på samt att se till så alla rpar på /me

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv då jag har märkt att det är mycket folk som slås och lallar samt springer runt och pratar halv ooc och det tycker inte jag är ok sen vill jag bli sv då sv är lite staff och då kan man hjälpa servern sp mycket man bara kan och hjälpa staffsen sen vill jag bli sv då jag vill vissa att jag är mogen nog att vara sv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. kurrupion kan användas tex om man känner någon så dör han och så skriver man /revive och det är abuse samt korruption sen har vi abuse och då kan man abusa toggleid när man är i skott sceanrio så man ser var personen är eller gömmer sig

Nekad, utveckla frågan ”förklara vad för uppgift servervakter har”. Berätta lite allmänt och nämn inte olika exempel. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka