Accepterad YaxzZy | Ban Överklagan [Adaam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YaxzZy

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199300962069/

Ditt Hex-ID: 11000014fe96715

Vad är din discord tagg? yaxzzy

Vem var det som bannade dig? Adaam

Bild på banmeddelande: Screenshot_9.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bidrog till skitig RP genom att skotta mot mina egna medlemmar i mitt eget hus.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit hem i en bil IG sedan började vice bossen kalla mig grejer som hund och andra grejer och provocera mig. Efter det kalla jag honom hund tillbaka och sedan började kaxa och så kalla jag han hund igen. Då skjuter grabben mig och pissar på mig direkt efter. Efter det så skjuter jag han en gång men min polare tyckte inte det var tillräckligt så jag sköt honom igen för han alltid lalla mot mig ig och är jobbig mot mig ig. Efter det kommer en annan som skjuter mig och slår mig samt provocerar mig också så jag försöker skjuta honom i benet för att visa att jag är på allvar men pågrund av att vice var i staff samtal kom en staff dit och banna mig för jag var den som sköt för tillfället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Halvt, förstår varför Adaam banna mig för han hade inte sätt vad som hände innan som gjorde att jag började skotta och det är darför han banna mig. Tycker dock att den är felaktig för om den första grabben inte skulle haft skitig rp från början skulle jag aldrig har bidragit till detta fattiga scenariot som fick mig bannad. Tycker också den är felaktig för dom blev inte tillsagda någonting när dom sköt mig och lalla med mig och när jag slår tillbaka så får jag ban utan varning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har knappast några bans för att jag har alltid fokuserat på att hålla bra rp som är roligt för andra efter en ban jag fick. Jag blev bannad en gång för jag försökte kidnappa en polis med en ficklampa för han gömde sig på ett tak nära mitt gäng. Jag blev bannad för detta för det var lalligt av mig men det var också precis när jag hade kommit tillbaka. Efter detta har jag fokuserat på rpa bättre i alla sorters scenario och inte bara i det sortens scenariot jag fick ban på. Jag följer reglerna nogrant när jag kan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efter killen pissade på mig och skjuta mig och gjorde massvis mer grejer skulle jag inte försökt ta hand om det ig jag skulle istället valt att försöka få staffs att ta åtgärder. Genom att försöka lösa en lallig spelare IG så går jag bara ner till hans nivå genom att bidra till scenariot som han skapar. Skulle tänkt på att det inte finns undantag till att bryta regler eller bidra till skitig rp oavsätt om dom jag rpar har den skitigaste rpen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag alltid ska hålla samma rp nivå oavsätt om dom jag rpar med har dålig rp. I framtiden kommer jag istället lösa folk som lallar med mig på andra sätt än att försöka skjuta dom ig. Samt borde jag ha tänkt på att det var orealistiskt av mig att börja skotta, jag skulle tänkt mer vettigt istället för att vara på samma nivå på dom som lallar med mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vet att det är bara 4 dagar men det är trist när man blir bannad pågrund av några andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka