Nekad Yasin_byn | Chef-jobb ansökan [SVJ] [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin_byn

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Stavros

Vad heter du på discord? Yasin#1644

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat 600 timmar+

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet som så, Att jag kommer att försöka anställa så många jag kan så ser kunniga ut och verkligen kan sitt jobb och sedan försöka ha disciplin och en genomtänkt styrd kår som ska satsa på att bli starkare som team och sedan att alla ska ha ett mål som alla skitar på och försöker nå, Sedan att jag kommer att ha utbildningar väldigt ofta för folk så att man kan få lära sig mer och gå djupare i arbetet, Och sedan att man går igenom radiodisciplin och hur man kan tänka sig igenom de fyra TTTT, som är Tänk, Tryck, Tala och Tydligt. Sedan att jag försöker lära ut så mycket jag kan och sedan kunna ta emot så mycket feedback jag bara kan för att senare kunna köra något bra och förbättra allt som jag fått feedback ifrån, Sedan att jag låter kåren också att vara med och bestämma osv. Och det kommer göra att vi kommer få en mycket disciplinerad kår som kan sitt jobb och alltid kommer komma med bra humor ett leende på läpparna och redo för att träffa nya människor och arbeta ihop.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är att jag har varit regions chef för sjukvården förut och det innebär att jag redan vet vad jag kommer att få bemöta för människor och redan har märkt vissa svaga punkter och linjer som man måste börja jobba på redan idag, Och det gör att jag kan visa mina erfarenheter igenom att jag börjar m ed att alltid komma med ett leende på läpparna och sedan att jag vet alla regler och hur man ska styra upp en kår sedan hur man håller allt från utbildning till en intervju.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer va inne varje dag i minst 6 timmar och helger och lov så kommer jag vara aktiv nästan dygnet runt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

-rep av vad det jag läser och ser i ansökan ser du inte så kunnig ut eller vet vad man "behöver" tänka på när man skall styra en kår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka