Accepterad Yasin karsh | Ban Överklagan [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo zaiton

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199788011538/

Ditt Hex-ID: steam:11000016cf13012

Vad är din discord tagg? yasin_7622

Vem var det som bannade dig? Kevin cow

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-03-24 07_12_59.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det skulle vara snällt och Jag hoppas ni kan ta er tid att läsa detta för att jag ångra allt jag har gjort min krim är borta och fick ej vara polis längre och jag har aldrig rollspelat på en annan server än unive. och jag förstår helt att kevin cow väljer o banna mig han gjorde helt rädd men jag ångra så grovt att jag gjorde detta för att få 25 dagars ban och jag ångrade allt för Minnen jag hade med unive varenda dag efter skolan spelade alltid jag och mina vänner som ligger på en ban just nu alltså några då och jag blev lite ledsen för min vän för han köpte krim den dagen jag blev bannad och samt han blev också bannad på grund av mig för att vi metade sen så blev de att hans test medlem gick bort och hans krim, Minnen jag har haft på unive är bara sjukt alla senarion ja har varit med om tillåmed några av dem var det roligaste av mitt liv Därför jag hoppas att ni staffs vill ge mig en till chans för jag kan lova er att ni har gjort för tillräckligt att jag kommer våga knappt göra ett regelbrott igen. Men Staffs valde o banna mig För at

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i tjänst som polis o då var jag det hela dagen och jag villde hänga lite med min vän MikailAKK som är just nu perma bannad, Vi åkte i en c63a och då var vi framför apoteket min bil crasha grovt i en cyckel som var lite buggad hela bilen va förstörd och jag har aldrig varit så hetsad så jag gjorde va som helst utan och tänka mig. Jag hade en dålig dag och jag gjorde va som helst, Jag gick fram till grabben för cyckeln tillhörde han och jag började säga massa saker fast inte så grovt ba typ Va fan håller du på med o de för jag lallade med han o de och kevin cow hade varit i no clip o sett allt och sen så sa han typ är du cp och då blev jag riktigt hetsad o börja skjuta han (rdm) och jag sköt tillåmed min vän också, så arg var jag den dagen och Jag ångra det så grovt och jag tyckte synd om grabben jag sköt. Det var det som hade hänt innan jag blev bannad och det finns en klipp till det https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jWBep3g18VBQNXYUj?invite=cr-MSxSYUgsMzU4NTgyMzA1 jag vet ej om ni kan höra ljudet men villde påminna er att jag hade pausat min krimroll och jag fortsatt begå kriminella handlingar och jag metade också ångrar allt detta jag har gjort har aldrig varit så arg den dagen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej en felaktig ban för kevin hade rätt och banna mig grovt tillåmed längre än 25 dagar Men jag fick en ban och den är ej felaktig vill bara komma tillbaks till unive för minnen jag har haft och senarion jag kan lova er att jag kommer aldrig hamna i staff samtal om jag har brutit en regelbrott för reglerna jag bröt mot var Grovtsunt för nuft meta gameing RDM krim utan krim o de antagligen var det 4 eller 5 regelbrott jag hade brutit mot och jag ångrar det så mycket jag saknar unive med all mitt hjärta sekunden jag blev bannad. vill ej säga att kevin cow har gjort fel han har bara gjort sitt jobb och det är jätte bra ifrån han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte vad jag minns för att har blivit bannad för små grejer (JAG VAR NY TILL SERVERN) snackade ooc o de men jag minns att Jag har blivit bannad för små grejer som felaktig anticheat och så power gameing för 6 timmar ungefär detta var länge sen och min nivå är men inte just nu för det som har hänt, jag har lärt mig så mycket från mina bans jag kan tillåmed säga till er att kevin cow har gjort så grovt varning att dra mina roller för jag hamna i chock mina roller har aldrig alltså aldrig blivit dragna och detta var första gången. Som jag sa kevin cow gjorde så mycket han fick mig tappa jobbet på polismyndigheten dragen medlem 25 dagar ban indragen krim jag blev så chockad att jag kommer aldrig alltså aldrig göra en regelbrott igen, jag säger inte att kevin cow har gjort fel för han gör hans jobb ba men han gjorde bra där för man kan säga ja fick trauma eller nåt när jag såg mina roller borta det hamnade från 7 dagar till 25 för meta blev pålagt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle gjort så annorlunda att jag skulle inte vara i detta forumet och skriva en överklagan, jag hade gjort att hjälpa han från cyckeln och sen laga min bil jag skulle säga till grabben jag ber om ursäkt är du okej istället för att vara en inkompetent barn och lalla med han OCH till slut skjuta han o min kompis vet fan inte va jag tänkte där o ni staffs kommer tro att jag är dum i huvudet för detta, sen så skulle jag ge han 100 tusen för att hjälpa han komma in i staden ( servern ) och lära han ord som han ska ej säga för det kommer bli OOC men inte ig då jag skriver på lappen adda mig discord och så vidare o hjälper han köpa bil jag tyckte helt synd om han jag tänker nu vart är han grabben tror ej han kommer köra unive mer men jag kommer aldrig alltså aldrig göra regelbrott igen för jag fick chock av mina roller som tappades alltså de som att jag blir ny till staden skulle det kännas om alltså.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det klart jävligt mycket jag vet inte om ni har tänkt och unbanna mig men jag skulle förstå er om ni skulle ej göra det beslutet men jag skulle vara så tacksam alltså tacksam att bli unbannad och se alla mina vänner igen, jag har lärt mig att aldrig regelbrotta igen för detta hamna över gränsen kevin cow gjorde så bra att tillåmed man vågar inte regelbrotta igen för då känns det som att man är cooked som fan. jag glömde säga att krim utan krim han skrev så för att jag hade pausat min krim och jag märkte inte ens av det för att jag skulle rollspela som polis o det men ja det var det och jag hoppas ni tar detta beslutet fint och jag kommer lära mig så mycket att jag kommer aldrig behöva sitta i staff samtal igen jag kan säga till mina vänner som är ej unbannade att börja bete sig o börja ta det seriöst för det är strict rp som jag älskar och kommer alltid älska föralltid för alla senarion jag har varit med om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de klart men hoppas ba ni ej nekar har inte sagt att ni måste acceptera men vill ha kul igen varje dag efter skolan min vän tillåmed köpte en helt ny dator ba för Unive och han ska se till o inte regelbrotta som jag gjorde när jag unbanned ska ja se till o kasta mina pistoler jag har för detta var helt oacceptabelt och beslutet blev grovt och jag hoppas o hoppas allt blir till normal igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka