Accepterad Yasin | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe.

Icke Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Alfred Hagström.

Ditt discordnamn: Min Discord Tagg är Affe#8540

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Tjena, Jag vill bli staff eftersom jag gillar verkligen jobbet och jag vill kunna förbättra denna servern genom att få bort alla lallare och folk som bryter mot regler som ni har. Jag vill även kunna utveckla minna kunskaper inom staff jobb eftersom jag har varit staff på två olika servers förut vilket var relativa stora rp servers. Jag är bra på disciplin och jag är väldigt skötsam. Jag kan mycket om staff kommandon, och har mycket erfarenhet med att hjälpa folk med problem. Jag är trevlig, välkomnande och positiv i mitt arbete. Jag har väldigt mycket kunskap om denna server och jag vet det mesta om denna rp server. Jag vill kunna hjälpa folk att göra så att dom kan börja rpa på en hög nivå från starten och kunna hjälpa dom i framtiden. Jag lever verkligen för Unive och tycker verkligen om rpn som vi har på servern. Det är roliga och trevliga personer som är i servern eller dom flesta då, då. Jag kommer erbjuda er mycket erfarenhet och kunskap och vissa att jag verkligen kan.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ja, jag brukar vara väldigt aktiv för jag gillar att hålla på med dator osv. jag brukar kanske inte spela hela tiden men jag sitter ofta i Dc. Och gillar att hålla på där mina tider brukar väll vara typ.

Måndag 15:00 - 22:30.

Tisdag 15:20 - 22:00.

Onsdag Plugg dag spelar typ inget den dagen. (Sitter med datorn på och kollar YT/Discord

Torsdag 15:30 - 22:30.

Fredag 15:30 - 03:00.

Lördag 13:00 - 02:30 Ungefär.

Söndag 12:00 - 23:00.
Men kan vara så att jag inte är hemma vara dag men det är då jag slutar skolan och stänger av datorn iallafall.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på servern några månader jag kan inte sätta exakt hur många men snart ett åt iallafall. har även kört på unive för typ 2 år sen men jag tröttande på att spela då så sa upp mina roller som jag hade då men det var typ bara medlem och krim.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes jag har varit MA innan så har koll på hur staff arbetet ser ut på unive jag kan även kommandsen på servern så som.
/revive id återupplivning på personen.

/toggleid Man ser personens ID.

/noclip Man flyger osynlig.

/spec id Man får upp en meny på alla spelare som är inne på servern.

/v spawnnamn Man spawnar in en bil.

/ooc Man skickar ut ett medelande som alla på servern ser.

/clearchatforall du rensar hela chatten vid t.ex spam i twt eller blocket.

/sc Staffchatt

/togglename Man ser steamnamnet på personen.

/tpm du tpar till din gps.

/kick id Man sparkar ut spelaren för något.

/unban hex Man unbannar en person som har fått sin överklagande ban accepterad eller felaktig ban.

/ban id/hex bantyp anledning Man bannar en person i olika många dagar med ban typer.

/announce Man skriver ut en annons i chatten.

/bring id Man drar spelaren till dig.

/setjob id jobb rang Man ger spelaren ett jobb

/giveitem id item Man ger spelaren eller sigsjälv ett föremål.

/goto id Man teleporterar till spelaren.

/dv Man tar bort ett trasigt fordon som är ivägen.

/reportlist Man ser alla reports i en lista.

/skin id du ger en spelare skin till att ändra sin karaktär.

/who id du ser spelares roller.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja det skulle nog vara Jobb. För att jag känner att det är inte något jag kan så mycket om har aldrig provat på det så känns väldigt dumt att ge sig in på det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka