Nekad yas1nz | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yas1nz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Skaneby/

Ditt Hex-ID: 11000010053c512

Vad är din discord tagg? ! 𝐳𝐞𝐞𝐭𝐨𝐱🤍#9600

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: tunrhb Anledning: Bug Abuse Går ut om: 0 dagar 23 timmar 17 minuter Placerad av: IndianTech ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick en abuse, Vilket var väldigt fel av mig. Jag hamnade i fängelse och jag orkade inte sitta i en cell i fängelset i 400 minuter.. Så jag gjorde en emote. Det var väldigt fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hamnade i fängelset och hamnade i cellen i fängelset, jag orkade inte sitta i en cell i 400 minuter så jag gjorde en emote.. Jag ber så hemskt mycket om ursäkrt för jag gjorde det. Jag ångrar verkligen att jag gjorde det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var bra att han bannade mig så att jag lär mig tills nästa gång. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för misstaget jag gjorde.
Det var verkligen fel av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för rdm, suntförnnuft och vdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat i cellen tills jag blev släppt. Jag ber verkligen så hemskt myekt om ursäkrt, jag ångrar mig verkligen..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka