Accepterad Yarhead | Whitelist ansökning [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yarhead

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Användarnamn: Yarhead

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197982133877/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Wachenfeldt

Vad är ditt discord namn? Yarrhead#7673

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 1991

Berätta om din karaktär. Dr. Ricky Rodriguez Sanchez, 29 åring som arbetat större del av sitt liv som sjukvårdare. Från Mexico ifrån en kartellfamilj, flyttade till USA för att starta nytt liv och började inom USMC som fältsjukvårdare och helikopter pilot. Har jobbat som polis efter att han flyttade till Sverige som kommissarie och levt sitt liv på lagens sida. Han är glad och älskar att skämta då han älskar att få folk att skratta, älskar att hjälpa människor och är redo att vara seriös när det behövs. Han älskar att arbeta och köra rally bilar, helst Subaru. Annars är största intresset sjukvården och allt det har att erbjuda.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på många whitelistade servrar, älskar att rollspela och har vänner som spelar här. Jag kan erbjuda mer seriös RP för era viktigare arbeten. Jag har gått estetiska på gymnasiet så har fått övat teater och skådespel på seriös nivå och även varit med i teatershower som våran skola erbjöd. Så när det kommer till Rollspel så har jag inga problem. Jag kan erbjuda mycket inom Sjukvård och polis yrket. Hoppas det låter bra nog!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har vän(ner) som spelar här och det verkar aktiv och full med liv.

Hur många timmar har du på FiveM? 4200 + timmar

Hur hittade du Multistaden? Igenom en vän

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, inte en ända av dom 6 servrar jag spelat på

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? En väns server som håller på startas upp (valentino), så den erbjuder inte fullt ut så mycket RP som jag vill. Därför söker jag till denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka