Nekad Yakob Leg | Ban överklagan [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakub ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/FROAK778/

Ditt Hex-ID: 11000014376da6c

Vad är din discord tagg? FROAK778#4077

Vem var det som bannade dig? Boogy

Hur lång tid var din ban? Permanänt

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM + Powergaming + snor tjänste fordon.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag höll på att döda en kille som bråkade med mig och powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kolla jag bråkade med en kille sen så började han slå mig för jag tog hans kompis mobil. Efter det så jagade han mig och slog ner mig på marken-. Jag reste mig upp tryckte jätte snabbt på spacebar för att dodge hans punch och lyckades och sen fortsatte jag slå ner honom. Jag fortsatte slå och spraka på honom när han låg på marken vilket var fel av mig.Samtidigt som han dog så kom polisen och jag har för mig att det kanske var Boogy. han trodde säkert att det var RDM vilket det inte var för han var inte där från början. Sen efter det kan jag erkänna själv att jag tog hans tjänste fordon och körde iväg. Sen kom andra polisbilar och jagade mig. jag ville verkligen vinna scenariot vilket var fel av mig. Jag ber hemskt mycket om ursäkt till Boogy och alla andra som fick stå ut med mitt oacceptabla beteende. Detta kommer absolut aldrig ske i framtiden om ni väljer att unbanna mig eller ändra min ban till några veckor eller dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt av Boogy att banna mig. Jag gjorde helt fel och ångrar mig så himla mycket. Förlåt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OOC men det var på början av min rp resa när jag inte förstog något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bete mig och tänka att man måste inte alltid vinna i ett scenario. Man ska spela för att ha kul och att alla andra man rpar med har kul. Jag borde aldrig tagit den dära tjänstefordonet och borde låtit killen ta ner mig eller springa iväg. Från och med nu ska jag undvika folk i unive som vill skapa bråk med mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. Jag ska bete mig jätte mycket och höja min rp nivå. Jag ber mycket om ursäkt till Boogy och resten som fick stå ut med mitt dåliga beteende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår jag får vänta tills jag får svar. Tack så mycket Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka