Accepterad Andreelow2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andreelow2

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/andreelow/

Ditt Hex-ID: steam:110000136f42313

Vad är din discord tagg? Andreelow

Vem var det som bannade dig? .ida_.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-12 220211.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att de tror att jag rdm:Ad jan white men det stämmer ej DET VAR ETT PLANERAT DÅD imot han korruption då han avlåssade skot mot oss utan att vi hade gjort grova brott samt att han är en korrupt polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jan white hade blivit grippen för tjänste fel och när han la i cellen passade jag på att misshandla honom detta lede till att han blev medvetslös. jag gjorde detta pga av att han hade försökt att få min polis karaktär sparkad och för han hade försökt sparka sakarias berg. han skött mot oss också begick övervåld samt är han en korupt polis så detta vara ingen rdm det fanns ett motiv varför fattar fortfarande inta varför pollisen bara rp:ad på det och grepp mig. det fanns ju motiv till varför jag misshandla han. han begick också tjänste fel då han inte hade tjänste legitimation som gjorde att jag också blev frusterad. han uppgav inte heller tjänste kort eller namn och rakel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall tillexmpel när man var nyare på servern men nu har jag slutat med det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sluta hänga efter jan white

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig någonsin hålla mig nära jan white då han har låg rp nivå och sitter och spammer reports issätlet för att rpa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår tack unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka