Accepterad yahyasinwar | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

makanshe

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409106610/

Ditt Hex-ID: steam:1100001565b8eb2

Vad är din discord tagg? firro5699

Vem var det som bannade dig? zyro

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-29 173523.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog spawnmenu när mina vänner råka slå mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt o lärde mina nyinkomna vänner på servern jag lärde dem va man får göra och inte göra och så vidare sen råka en av mina vänner slå mig för hans mus fastnade så jag ville ta spawnmenu och senaste för att inte han ska råka döda men jag han inte dog ändå sen valde jag ta annan karaktär men allt de va ej menat till lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktig ban de va rätt ban helpern gjorde rätt men han måste förstå också vad jag har att säga och jag sa till han att han kan höra med vännerna att jag höll på lära dem men han ville inte jag skickade klipp till han hade jag velat dölja något då hade jag kunnat helt enkelt klippa en bit av klippet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för jag har gjort fel och erkänner mina fel och jag har lärt mig mer och mer av att läsa på lagar och regler och vad man får och inte göra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kan göra det bättre att sköta mig bättre in game läsa igenom lagarna och reglerna noggrant osv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag har lärt mig att inte göra om de jag gjorde eller göra något annat som leder till ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka