Nekad yahyasinwar | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

makanshe

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409106610/

Ditt Hex-ID: steam:1100001565b8eb2

Vad är din discord tagg? firro5699

Vem var det som bannade dig? flasher

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 051332.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? regelbrott jag utpressa någon på mer pengar en va jag fick göra (något jag inte visste)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med en vän vi kidnappa en kille och pressade ut honom på 5miljoner totalt och gick ifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var antagligen inte en felaktig ban eftersom eftersom jag pratade med en krimansvarig som sa att man max fick pressa på 500 tusen något jag självklart inte visste hade jag vetat då hade jag inte gjort det för att inte göra några regelbrott och visste inte att man får råna folk utan att vara med i gäng

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av att läsa om reglerna på nytt och följa reglerna och hålla högre rp det är va spelet går ut på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat göra annorlunda i den situationen eftersom jag inte visste om den regeln nu vet jag om det och hade inte gjort om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? självklart först och främst har jag lärt mig nya regler och gått in på nytt och läst om reglerna så jag inte hamnar i samma situation igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka