Nekad yahyasinwar | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

makanshe

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409106610/

Ditt Hex-ID: steam:1100001565b8eb2

Vad är din discord tagg? firro5699

Vem var det som bannade dig? borzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-15 161357.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? borzy valde att banna mig för jag bröt mot regeln sunt förnuft och för jag inte är diskret när jag utför kriminella handlingar jag riktade vapen på en plats som var absolut orimlig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag blev bannad va jag i ett staff samtal med Borzy han sa till mig att hoppa support vilket jag gjorde direkt när jag blev ombedd När jag kom in i support förklarade han vad ärendet handlade om och vilken situation det gällde men jag hade inget minne av det förens han visade klipp jag försökte inte undvika felet när han visade klippet kom jag ihåg och det var fel gjort jag vet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban bannen är riktig och jag vet att jag har gjort fel man ska inte göra sådär för det är inte alls roligt för andra part

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad flera gånger tidigare men jag har inget bra minne om varför men jag vet att de jag som har gjort fel annars hade jag inte blivit bannad jag läser om reglerna för att lära mig mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat skippa rikta vapen på en olämplig plats mot personer och hade kunnat välja vara mer diskret tex planera det bättre hade kunnat tänka på sunt förnuft innan man gör något sånt för man hade typ aldrig gjort sånt i verkligheten

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Du verkar inte lära dig av dina misstag med tanke på att du fick en ban för Diskret och powergaming för bara 7 dagar sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka