Nekad xzyxcer | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herbert

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? wilmerzzzz

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wilmer Gunnarsson och är 23 år gammal och han vill bli polis och hjälpa staden. Han tycker om att hjälpa personer och tycker om att vara med sin brorsa. Hans dröm jobb är polis. Hans barn dom var bra han hade bra betyg och alla var snälla mot han.

Min karaktär heter Wilmer Gunnarsson och är född 2000-02-02 Som är uppväxt med sin Christoffer gunnarsson. Wilmers intressen var polis då hans brosa var polis och han bille också bli det. Samt han tycker om många saker som polis, bilar, jobba och sådana saker. MEn när han hatade skolan jätte mycker då han fick otroliga dåliga betyg. Trots att han ville bli polis så kämpade han inte alls mycket och han vart ej glad. Han ville bli polis då han ville hjälpa staden och vara en superhjälte för denne stad men han visste att de ej skulle gå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarios för båda partnerna. Jag kan också bidra med aktivitet och realistiskts scenarios, jag kan bidra med respekt och hänsyn samt kommer skaffa job och erbjuda bra kundservice.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag blir jagad av en polis så måste jag stanna/sakta ned som i verkligheten. Samt om en ambulans eller räddningstjänsten kommer med blåljus måste jag akta på mig om de inte kan köra om mig. Och att jag inte ska vinna i ett scenario för att scenariot ska bli roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm random deathmatch te.x om jag är krim och bara dödar någon för ingen anledning. Vdm te.x jag har en bil och ser någon och kör över någon för ingen anledning och använder sitt fordon som ett vapen. Meta gaming om någon skulle var i vc med några personer och tar info från irl. Fear rp te.x blir kidnappad och dem hotar dig att dem ska döda dig och inte bry sig om sitt liv in game.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på Unive tidigare. Och flear olika servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej hoppas vi ses.

Nekad. Läs på och utveckla frågorna 3 och 4. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka