Nekad xzyxcer | Medlem ansökning (Elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herbert

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? wilmerzzzz

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wilmer Gunnarsson och är 23 år gammal och han vill bli polis och hjälpa staden. Han tycker om att hjälpa personer och tycker om att vara med sin brorsa. Hans dröm jobb är polis. Hans barn dom var bra han hade bra betyg och alla var snälla mot han. Och han hade en bra uppväxt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarios jag kommer ochså bidra med så bra rp. Kommer see till att rp nivån är hög. Rp nivån kommer vara väldit social.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda personerna ska ha kul. Man ska inte spela för att vinna scenarion jämt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm random deathmatch te.x om jag är krim och bara dödar någon för ingen anledning. Vdm te.x jag har en bil och ser någon och kör över någon för ingen anledning och använder sitt fordon som ett vapen. Meta gaming om någon skulle var i vc med några personer och tar info från irl. Fear rp te.x blir kidnappad och dem hotar dig att dem ska döda dig och inte bry sig om sitt liv in game.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har kört på unive tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad. Utveckla "Berätta om din karaktär". Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka