Nekad xZUadr0 | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xZUadr0

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/xzuadr0

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer Svensson

Vad är ditt discord namn? xZUad#4860

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hans Bertsson och är en 52 årig man som vart född i en väldigt liten by som heter kåtaviken och bodde där tills en olycka hände som fick han sjukskriven i några år men han har halvt återhämtat sig. Han är väldigt stilig och tränar så ofta han kan, han brukar också dra på fisketurer med hans barnbarn. Han är erfaren som ambulansförare och han jobbade hos sjukvården i 15 år innan olyckan hände. Han är också erfaren som lastbilsförare när han jobbade för IKEA. Hans är en väldigt trevlig människa och är alltid villig att hjälpa. Han har också ett barnbarn som heter Ulf som han nyss fick reda på när han gjorde släktforskning. Han är väldigt intresserad utav gamla fordon typ som Kabinenroller messerschmitt och andra gamla bilar. Han är också intresserad utav fiskar och hans favorit fisk är lax för att dom är perfekt till allt. Han funderar på att öppna en affär men han behöver tillstånd.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vet att jag kommer spendera tid på denna servern för att jag personligen tycker att den är väluppbygd och har ett bra community även fast några är icke-whitelistade. Jag kommer alltid göra mitt bästa för att få alla att ha en bra nivå utav rollspel och samtidigt bidra till att ha kul med andra och att vara social. Har runt 300 timmar och kommer förmodligen fortsätta spela några hundra timmar till.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att unive är en bra uppbygd server med bra funktioner och moderatorer, och jag är säker på att jag kommer spendera tid på servern och göra mitt bästa för att förbättre serverns roleplay.

Hur hittade du Unive? 2 utav mina kompisar hitta servern för ungefär 2 veckor sen och visa den till mig och jag har spelat sen dess. (Keysotin, Wailfy)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bättre på att rollspela och ha kul med andra. Skaffa job ingame och få mer erfarenhet inom arbeten och rollspel

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? gtlife: extinction och bryggeriet men oftast bara när jag har tråkigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka