Nekad XZgigamil | Ban överklagan [Farligt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XZgigamil

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: ludvig.rassmuson

Ditt Hex-ID: vet inte

Vad är din discord tagg? #0157

Vem var det som bannade dig? Brack Obunga

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: combat logging, lämnar när staff kommer till platsen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen anning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det ända som hände var att hela min dator krascha för det uppstod nåt problem och sen när jag satte på datorn och skulle gå in på unive så var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det ända som hände var att hela min dator krascha för det uppstod nåt problem och sen när jag satte på datorn och skulle gå in på unive så var jag bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer typ inte i håg dom det var länge sen när jag inte tog spelet så seriöst. Men nu på senaste tiden så har jag jag tagit det seriöst så jag har inte haft några bans på senaste tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för det var en felaktig ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du behöver inte sitta och ljuga i din överklagan, vi har loggs och dom kan man lita på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka