Accepterad xzclayz | Ansökan till Servervakt [Lungan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

xzclayz

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,085
Reaction score
841
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie

Vad heter du på discord? xzclayz

Ange ditt födelsedatum 20 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. ----------------------- LOV (Har inga fasta tider, spelar tills jag blir trött) ---------------------

Måndag 11:00-04:00

Tisdag 11:00-04:00

Onsdag 11:00-04:00

Torsdag 11:00-04:00

Fredag 11:00-04:00

Lördag 11:00-04:00

Söndag 11:00-04:00

----------------------------------- Skol dagar (dessa tider gäller inte just nu, då lite privata saker har hänt med skolan) ---------------------------------

Måndag 16:00-23:00

Tisdag 15:30-00:30

Onsdag 15:00-00:45

Torsdag 16:30-01:00

Fredag 16:10-02:00

Lördag 09:00-03:00

Söndag 09:30-00:20

-------------------------- Info: skol tiderna gäller inte just nu, då ni kan räkna med LOV tiderna. -------------------------

Hur länge har du varit medlem på Unive? ish 3-5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har en kick, det va en gång så glitcha min voice changer av kevinchang07

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att göra Unive till en tryggare och en bättre plats att rpa så servervakter ska hålla koll så det är bra rp på servern och ingen som gör regelbrott och att hjälpa folk i chatten när dom skriver /help och gå och spectata när folk rpar att göra så att det är bra rp helt enkelt och man ska inte glömma och att ha clip på när någon gör ett regelbrott. Och /svban folk ifall dem bryter mot regler så unive blir bättre och dem lär sig sin läxa att inte göra om det. Däremot kan man hjälpa folk med andra saker i dc som t.ex frågor om kanske priser på krim, ped o.s.v.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag personligen tycker väldigt mycket om unive och vill vidare göra det till en bättre server för dem nya i servern och däremot för alla andra. Så i framtiden ifall jag vill bli servervakt göra att denna server blir kul för alla andra att rpa i. Och jag tycker att för att hålla unive lika bra som den är nu krävs den kanske flera servervakter online och jag skulle kunna göra stor nytta till servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex som om jag är krim och blir knivhugen/skjuten och dör sen väntar tills alla går och ingen ser mig och gör /revive så jag kommer till livs igen och hjälper mig själv sen gör /revive på mina vänner och låtsas som om inget har hänt är det är grovt regelbrott eller om jag är i ett scenario och går in i spectate för att hitta någon och kollar vad han gör eller loota han i spec och ta hans saker och sedan avlida han. Båda av dom hära exemplarerna är väldigt grova regelbrott inom servervakt reglerna och ska återgärdas omedelbart med minst indragen servervakt roll det kan kanske till och med leda till permban.

Tillbaka