- Meddelanden
- 558
- Reaction score
- 187
Ban-referens
fivem-blåljus-tj9u — FiveM, Utgår 2026-03-28
Anledning: Springer iväg och skjuter när han är kidnappad av 2 personer med vapen
Bannad av: Fastasf0ckboii
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Nån ville byta vapen me mig vi har vid ett helt öppet garage exakt vid en polis station dom tänker inte på diskret regeln vem vet det kan vara en snut i affären bredvid iallafall dom hoppar ut o riktar sedan kör ja och hoppar ut p skjuter hans vän grabben har icke medlem buggen så han ska inte få vara med i scenariot igentligen ska de bara vara Jay o den andra grabben för han ska va död då ja skjöt han cirka 3 gånger i huvudet /who han o allt han va icke medlem hans vän skjuter mig o foten jag ligger ner på marken jag ställer mig upp medans båda riktar, igentligen ska de vara 1 då han andra ensligt mitt perspektiv ska ligga död, iallafall ja ställer mig upp tar upp händerna han grabben med medlem slutar rikta på mig då klart som fan jag skjuter JAG HADE VAPEN UPPE HELA TIDEN. Hans vän brydde jag mig inte om då han förstörde hela scenariot ut av att fortsätta rpa med som icke medlem bugg, efter jag dödat hans pollare så rånar jag han andra o han väljer att lägga en clogg
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Klart jag tar ansvar då jag utförde det
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Har ju lärt mig att man ska fortsätta rpa även fast det är en icke medlem bugg även fast dom strypper rpn, men ja lärde mig att man ska fortsätta rpn visste inte det men nu vet jag.
Varför ska vi ge dig en till chans? Då jag inte visste att man skulle fortsätta rpa via icke medlem buggs o att kanske inte skjuta när nån håller på rikdade på mig innan kanske skulle ge upp men min karaktär gav inte upp.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa