Nekad xyz | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
558
Reaction score
187
Åtgärds-referens
ID: 1371 — Normal (10p)
Typ: FearRP (§ 4.1d), Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: Hoppar ut o skjuter när han blir riktad på samt har kille på axeln.
Personal: ZeRo_Br1ks
Datum: 2026-04-04
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv skulle robba en grabb vi riktar på han, han tar upp sin mobil och skickar gps medans vi riktar på honom sen kommer hans vän o skjuter min vän rakt i huvudet han hhar inte gjort något sen kidnappar jag honom o säger upp me händerna sen tar han inte upp händerna o väljer att hoppa krim support mitt i sceanriot istället för att köra ut det sen väljer zero att avbruta scenariot han har grov fearrpat i flera minuter

Varför anser du att åtgärden var felaktig? vi riktar på han, han tar upp sin mobil och skickar gps medans vi riktar på honom sen kommer hans vän o skjuter min vän rakt i huvudet han hhar inte gjort något sen kidnappar jag honom o säger upp me händerna sen tar han inte upp händerna o väljer att hoppa krim support mitt i sceanriot istället för att köra ut det sen väljer zero att avbruta scenariot han har grov fearrpat i flera minuter sen vill jag tilläga när jag skulle skjuta så släppte jag hhonom men det buggades när jag släppte så han var kvar i min hand, du kan se på leons klipp att jag försöker släppa innan jag avfyrar skott. Vi hade det jätte socialt utan skott innan hans vän kom o förstörde allt o börja skjuta utan o prata med oss

Har du bevis som stödjer din överklagan? Men dom har de

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka