Nekad Xyou_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LG_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199681910186/

Ditt Hex-ID: steam:1100001669e35aa

Vad är din discord tagg? Xyou_. (la Xyou)

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-22 115820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom de på något sätt kopplade mig till ett YouTube-Montage som innehåller doxning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Philip320 unbannade mig efter mitt terodåd sedan hade jag lite grejer att göra ir i ca 2 veckor jag kommer hem sätter mig går in på fiveM sen unive och ser att jag är klacksko bannad. jag kommer nog aldrig förlåta mig själv att jag gjorde terodåd men i detta lägge handlar det om att jag doxxat norrlansjonte som jag stolt kan säga att jag inte har gjort. och philip jag skulle upskattas ifall du hade kunnat kolla ban bevis och kolla ifall det finns något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en felaktig ban ja, eftersom jag har inte doxxat norrlansjonte och inget jag hade kunnat göra mott en annan människa och jag är ärlig när jag säger detta att det gör ont i en när man vet att man inte har doxxat någon och det är även många som vet att jag inte har doxxat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte varit bannad så många ggr har inte sån koll så jag vet hur många men jag tror ca 5 ggr. ingen av dom bans är särkisilt alvarliga då de är rp inte på skador osv me fear rp osv. men en sak jag är bra på är att lära mig av mina misstag och göra om göra rätt är en sak jag lärt mig nu i efter hand men som sagt denna ban är felaktig. (fear rp fick jag tillbacka roller med)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? självklart så skulle jag aldrig gjort terodåd från första början och det är något jag verkligen ångrar och det mennar jag verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ifall jag hade fått en ny chans så hade jag komit med en bra rp och gottgöra mig. (ångrar mig så mycket för mina fel men detta att jag har doxxat någon har jag inte gjort och det gör så ont i mig att veta att jag inte gjort något och att jag har alfzz ban så ber dig philip och ifall jag hade kunnat få svar ifall du nekar denna överklagan för vill gärna ha lite svar på varför det är såhär tack)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

sorry råka ta temporär flytta till blacklist så hade det uppskattas

Tillbaka