Accepterad Xylo | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xylo

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199382483240/

Ditt Hex-ID: 110000154c55128

Vad är din discord tagg? Xylo4994

Vem var det som bannade dig? @bubblegum

Bild på banmeddelande: dadada.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bubblegum valde att banna mig eftersom jag ej rpade bra. Det var så att jag hoppade in i en grabbs bil och bad honom köra därifrån när polisen skulle gripa mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick vård av en sjukvårdare och efterfest så hoppade jag in i grabbens bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen var rätt placerad eftersom att jag gjorde fel. Rpn som jag bidrog med var bara för min egna vinning, tänkte ej på att poliserna också måste få ha kul och kunna gripa någon. Istället så valde jag att hoppa in i en grabbs bil när polisen skulle gripa mig. Jag respekterar hans beslut till 100%. Istället skulle jag låta polisen gripa mig och göra så att de också skulle ha haft kul. Anledningen till att jag skriver detta är för att jag vill ha en till chans att visa att jag kan bättre och att jag kan lära mig av mina misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej blibit bannad så ofta men jag har blivit bannad för att jag ej har rpat på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit polisen gripa mig och bidra med en rolig rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man måste låta poliserna ha kul och inte bara spela för sin egna vinst. Nästa gång i samma scenario ska jag istället låta polisen gripa mig och inte hoppa in i grabbens bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka